تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

گزارش تمرین امروز پرسپولیس بصورت کامل:



تمرین تیم فوتبال پرسپولیس امروز از ساعت 14 و 40 دقیقه در ورزشگاه درفشی‌فر آغاز شد. در ابتدای تمرین حمید درخشان چند دقیقه‌ای با محسن بنگر و حمید علی‌عسگر جلسه‌ای برگزار کرد و صحبت‌های خصوصی با آنها انجام داد.

* در ابتدای تمرین مومنی مربی بدنساز تمرینات بدنسازی را برای بازیکنان در نظر گرفت.

* رضا نوروزی مهاجم مصدوم پرسپولیس همچنان جدا از سایر بازیکنان تمرین می‌کند و دور زمین به طور انفرادی می‌دود.

* حسین عبدی و حمید درخشان به همراه علیرضا امامی‌فر تمرینات بازیکنان را زیر نظر گرفتند.

* برخی از مسئولان باشگاه پرسپولیس در مورد محرومیت صادقیان می‌گویند در مورد این مسئله دغدغه‌ای نداریم و با نامه‌نگاری مسئله حل خواهد شد و صادقیان روز جمعه مقابل ذوب‌‌آهن بازی خواهد کرد.

* حدود 30 هوادار در تمرین پرسپولیس حاضر شدند.

* 3 ملی‌پوش؛ محمدخانزاده که همراه تیم ملی بزرگسالان در استرالیا است و میلاد کمندانی و احمد نورالهی که به همراه تیم امید در اردوی ترکیه به سر می‌برند در تمرین حضور نداشتند.

* رضا نورمحمدی مدافع مصدوم پرسپولیس در فیزیوتراپی مشغول مداوای پای مصدومش است.

* شوکت اسلام اف بازیکن ازبکستانی و گابریل بازیکن برزیلی در تمرین امروز پرسپولیس غایب بودند.

* مهرداد کفشگری به همراه مهدی دغاغله و تادو با هم شوخی کردند و کشتی گرفتند.

* بخش دیگری از تمرینات اختصاص به تمرین حفظ توپ و پرسینگ داشت که در این بخش درخشان و عبدی نظارت مستقیم بر روی کار بازیکنان داشتند. تمرین پرسینگ و حفظ توپ با جدیت از سوی بازیکنان دنبال می‌شد و حتی وقتی یک توپ را از دست می‌دادند سر یکدیگر داد و فریاد می‌کشیدند.

* کادر فنی پرسپولیس نسبت به اعلام برنامه زودهنگام لیگ معترضند و می‌گویند ما برنامه‌ریزی‌مان برای هفته آینده بود. بنابراین به سازمان لیگ اعتراض داریم و امیدوارم اعتراض ما مورد قبول واقع شود.

* مهدی جعفرپور بازیکن دیگر پرسپولیس است که در فیزیوتراپی مشغول درمان مصدومیتش است. به احتمال زیاد جعفرپور و نورمحمدی به بازی با ذوب‌آهن در هفته هجدهم لیگ برتر نمی‌رسد.

* مسئولان باشگاه پرسپولیس هم‌ اکنون به دنبال تهیه بلیت و هتل در اصفهان هستند زیرا با تغییر برنامه آنها باید روز جمعه مقابل ذوب‌آهن به میدان بروند.

* بخش دیگری از تمرین اختصاص به تمرین‌های دفاع و حمله داشت و نیروهای تهاجمی با لباس مشکی مقابل بازیکنان تدافعی پرسپولیس قرار گرفتند. در این تمرین پرسپولیس با 3 مهاجم؛ مهدی طارمی، تادو و محمد عباس‌زاده به سمت دروازه حمله می‌کردند.

* در بخش حمله به دفاع حمید درخشان، امامی‌فر و حسین عبدی هر کدام با بخشی از بازیکنان صحبت می‌کردند و تذکرات فنی را به آنها می‌گفتند. حسین عبدی با خط دفاعی صحبت می‌کرد، حمید درخشان با بازیکنان هجومی پرسپولیس صحبت می‌کرد و تذکر فنی می‌داد و امامی‌فر هم با بازیکنان دو جناح صحبت می‌کرد.

* در پایان تمرین حمله به دفاع حمید درخشان چند دقیقه‌ای برای بازیکنان صحبت کرد و سپس بازیکنان به تیم سبز و مشکی تقسیم شدند و فوتبال تحت فشار بازی کردند. بازیکنانی مثل محمد نوری، محسن بنگر و سوشا مکانی هم تمرین پنالتی کردند.

* در این فوتبال تمرینی بازیکنان مجاز بودند فقط 3 ضربه به توپ بزنند وگل‌های زیادی بین دو تیم رد و بدل شد. برای تیم سبز مهدی دغاغله (3 گل) و هادی نوروزی گل زدند و برای تیم مشکی هم پیام صادقیان، تادو، کفشگری،‌عسگری و عباس‌زاده گلزنی کردند.

*بازیکنان در این تمرین با یکدیگر کری زیادی داشتند و در یک صحنه حمید درخشان برای تیم سبز اعلام پنالتی کرد. درخشان هم داور مسابقه بود و هم تذکرات فنی به بازیکنان می‌داد.

* در اواخر فوتبال تمرینی بابک حاتمی دچار مصدومیت شد.

* در پایان تمرین بازیکنان هر دو تیم سبز و مشکی خود را برنده می‌دانستند و البته تیم مشکی از عکاس باشگاه خواست که از آنها عکس بگیرد و نام آنها را به عنوان پیروز ثبت کند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد