تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

شاگردان در هفته هجدهم لیگ برتر، به تساوی 0-0 رسیدند و با کسب 1 امتیاز به تبریز بازمیگردند.



به گزارش "تک گل www.takgoal.com"، رسول خطیبی که از روی سکوها بازیکنانش را هدایت می کرد به کنفرانس نرفت و برادرش حسین خطیبی در کنفرانس گفت:

فکر نمی کردم ملوان خوب بازی کند
انتظار نداشتیم ملوان این قدر خوب بازی کند.به این تیم تبریک می گویم.امیدوارم ملوان نسبت به نیم فصل اول امتیازات بیشتری بگیرد و با حضور این هواداران دوست داشتنی در لیگ باقی بماند.این تیم در ابتدای نیمه اول فشار زیادی بر ما وارد کرد.اما به مرور بازی را از این تیم گرفتیم و توانستیم موقعیت های زیادی روی دروازه این تیم ایجاد کنیم.امیدوارم شرایط مان به مرور بهتر شود و حضور آندو هم در ادامه نیم فصل دوم به ما کمک کند.

بازی درگیرانه
بازی بسیار درگیرانه و فیزیکی بود و هردو تیم سعی کردند در این زمینه کم نیاورند. کاملا مشخص بود تیمی که بیشتر بتواند دوام بیاورد تیم موفق میدان خواهد بود.

آندو خسته بود
آندو مدت زمان بسیاری را در تیم ملی گذراند و خسته بود به همین دلیل احساس کردیم باید به او استراحت دهیم و ترجیح دادیم وی را دیرتر به زمین بیاوریم که آن اتفاق افتاد و مجبور شدیم یک تعویض اجباری انجام دهیم.

رسول به داوری اعتراض نداشت
اتفاقا خود رسول به همه بازیکنان سفارش کرده بود هیچگونه اعتراضی به داوری نداشته باشند و این موضوع باعث دریافت کارت توسط آنها نشود. خودش نیز در پایان بازی اعتراض آنچنانی نداشت.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد