تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 رسول خطيبي سرمربي تراکتورسازي از سمت خود برکنار شد.



به گزارش "تک گل"، رسول خطیبی بعد از باخت به پدیده توسط اعضای هیات مدیره برکنار شد. دیروز عباسی مدیرعامل جدید تراکتور مصاحبه ای علیه او انجام داده بود و فقط یک روز به او فرصت داده بود تا در جلسه با هیات مدیره از نتایجش دفاع کند. او امروز هم تیم را تمرین داد و حتی بازیکنان را ممنوع المصاحبه کرد اما دقایقی پیش خبر رسید که خطیبی برکنار شده و ظاهرا این تصمیم در تهران گرفته شده است.

خطیبی با عباسی مدیرعامل جدید تراکتورسازی و یکی از نزدیکان او اختلاف شدیدی داشت. خطیبی که با شروعی خوب در لیگ برتر تراکتور را به صدر جدول لیگ رسانده بود، در هفته های گذشته صدر را از دست داد اما شاید اتخاذ این تصمیم کمی زودتر از حد معمول رخ داد. خطیبی که یک مربی بومی و جوان محسوب می شود تراکتور را جوان کرد و کارنامه خوبی از خود به جای گذاشت.





 برکناري رسول خطيبي از سمت سرمربي تراکتورسازي کاملا غيرمنتظره بود.

در شرایطی که از اوضاع و احوال تراکتور اینطور به نظر می رسید اتفاقی در این باشگاه رخ بدهد مدیرعامل و اعضای هیات مدیره رای به برکناری این مربی دادند. به گفته شهریاری مدیر رسانه این باشگاه سرمربی جدید تا قبل از بازی با صبا معرفی می شود.

رسول خطیبی دهمین سرمربی لیگ برتر فوتبال ایران است در این فصل اخراج شد. پیش از او منصور ابراهیم زاده، حمید استیلی، علی دایی ، مجید باقری نیا، نصرت ایراندوست، اسلوبودان مسیلوویچ، زلاتکو کرانچار، مهدی تارتار و صمد مرفاوی از تیم های خود جدا شده بودند.





 رسول خطيبي با انتشار بيانيه اي اعلام کرد مديرعامل اين باشگاه به وي دستور استعفا داده که تمرد وي از اين کار منجر به اخراجش شده است .

خطیبی در این بیانیه چنین نوشته است: عاشقم عاشق وطن. وطن یعنی ریشه. ایران، آذربایجان تبریز. هواداران بزرگ تراکتورسازی از اینکه فرزند خود را که به عنوان سرمربی تراکتورسازی تحمل کرده اید و با حمایت های خود باعث شکوفایی بازیکنان جوان و اکثرا بومی در کنار نتایج عالی و با تلاش کادر فنی و بازیکنان متعصب شدید، سپاسگزارم.

در تاریخ 19 بهمن ماه امسال ساعت 15 جناب آقای شهریاری در تماسی تلفنی از بنده خواستند تا حضوری صحبت کنیم و بعد از این دیدار ایشان از طرف آقای عباسی، عنوان کردند که طی تماسی از بنده خواسته شده است تا به شما اعلام نماییم که استعفا دهید که این تصمیم مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بوده است. اینجانب به آقای شهریاری عرض کردم که بنده نیازی به استعفا نمی بینم و آقای عباسی گفت حکم اخراج بنده را صادر نمایند.

باز لازم می دانم از تمام هواداران و بازیکنان و کادر فنی و اعضای هیات مدیره قبلی و جدید تشکر کرده و امیدوارم تیم تراکتورسازی در همه حال به موفقیت های بیشتر نائل گردد و نیز در مورد برخی مسائل که باید هواداران بدانند در آینده بازگو خواهم کرد.





 بعد از 22 بازي رسول خطيبي در شرايطي از تيم تراکتورسازي کنار گذاشته شد که اين تيم در مجموع ليگ و جام‌حذفي صاحب 10 برد، 6 مساوي و 6 باخته شده بود. از اين تعداد برد يک برد هم در جام‌حذفي برابر يک تيم دسته پايين تر يعني کارون اهواز بود.

عملکرد تراکتورسازی در 3 ماه اخیر رو به افت گذاشت چنانچه در 10 بازی آخر که در لیگ و جام‌حذفی انجام شد، تراکتورسازان 2 برد، 3 مساوی و 5 باخت به دست آوردند و با کسب تنها 11 امتیاز در10 بازی، هم صدرجدول را از دست دادند و هم از رسیدن به مرحله فینال جام‌حذفی محروم شدند. این در حالی است که اگر سال گذشته آنها در لیگ نتیجه خوبی نگرفتند، حداقل در جام‌حذفی به عنوان قهرمانی رسیدند.

تراکتورسازی با رسول خطیبی در 19 دیدار لیگ صاحب 9 برد، 5 مساوی، 5 باخت، 33 گل زده و 23 گل خورده شد. تنها وجه قابل قبول از عملکرد تراکتورسازی این بود که در پایان هفته نوزدهم آنها با 33 گل زده کماکان صاحب بهترین خط حمله لیگ‌برتر بودند.

تراکتورسازی که در پایان هفته یازدهم با 7 برد، 3 مساوی و 2 باخت صاحب میانگین 2.18 امتیاز به ازای هر بازی شده بود، در 10 بازی آخر انگار طلسم شد و ضمن کسب شکست 2 ـ 1 برابر پدیده در مسابقات جام‌حذفی و حذف از این مسابقات در لیگ هم به پیکان، فولاد، نفت و پدیده برای دومین بار باختند. آنها بعد از هفته نوزدهم در حالی که میانگین آنها از 2.18 به 1.7 رسیده بود، ترجیح دادند بعد از حذف در جام‌حذفی همه هم و غم خود را مصروف کسب حداکثر امتیازات در لیگ کنند. تلاشی که به نظر می‌رسید با وجود حضور رسول خطیبی ناکام بماند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد