تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

به گزارش تک گل ، عابدینی اظهار کرد: دلیل این موضوع روشن است چون من هم فوتبال را می‌ شناسم و هم از آمار و اطلاعات فوتبال خبر دارم. به لحاظ اقتصادی هم می‌ توانستم پیش‌بینی کنم که هیچ کس حاضر نمی‌ شود، دو باشگاه را خریداری کند. واقعیت این است که من از اطلاعات مربوط به این دو باشگاه اصلا خبر نداشتم و فقط پیش‌بینی اقتصادی کردم.



پيش‌بيني مديرعامل سابق پرسپوليس که مدت ها مي‌ گفت هيچ کس حاضر نمي‌ شود با مبلغ 290 ميليارد تومان پرسپوليس را خريداري کند، درست از آب درآمد و جلسه مزايده امروز کنسل شد چون هيچ شرکتي براي درخواست خريد استقلال و پرسپوليس پيشنهادي را ارائه نکرد.

او ادامه داد: من با چند نفر از دوستانم صحبت کردم. آنها سرمایه گذار بودند و من به آنها پیشنهاد دادم که پرسپولیس را خریداری کنند. اما آنها یک حرف زدند، گفتند دو ساله باید 290 میلیارد تومان برای خرید پرسپولیس پرداخت کنند و سالی 50 میلیارد هم خرج خود تیم کنند. این می‌ شود چیزی در حدود 400 میلیارد تومان. حالا سوال من این است که چه کسی حاضر می‌ شود این مبلغ را پرداخت کند وقتی نمی‌ توانند در طول سال نیمی از هزینه های باشگاه را دربیاورند.

مدیرعامل سابق پرسپولیس شرایط این باشگاه را با فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مقایسه می‌ کند: شما ببینید که سازمان لیگ که 16 تیم در لیگ‌برتر و 24 تیم در لیگ یک را اداره می‌ کند، در یک سال فقط مبلغ 82 میلیارد تومان از حق پخش و تبلیغات محیطی دور زمین درآمد دارد که این در واقع درآمد کل فوتبال است. حالا شما بگویید که یک باشگاه چطور می‌ تواند این قدر درآمدزایی داشته باشد که 400 میلیارد را در طول 2 سال دربیاورد.

عابدینی در پاسخ به این سوال که در آینده چه اتفاقی برای خصوصی شدن استقلال و پرسپولیس می‌ افتد هم گفت: از نظر من اولین اتفاقی که می‌ افتد این است که قیمت می‌ شکند تا خریداران بتوانند جلو بیایند. دومین اتفاقی که حتما خواهد افتاد، این است که بازپرداخت خرید این دو باشگاه طولانی تر خواهد شد و احتمالا خریدارها این فرصت را پیدا خواهند کرد، که پول دو باشگاه را در مدت 5 تا 8 سال برگردانند.

او اعتقاد دارد که پروژه وزارت ورزش برای اداره پرسپولیس به شکست خورده است: من فکر می‌ کنم پروژه اداره پرسپولیس به شکست خورده و به همین دلیل است که شما می‌ بینید که در طول یک سال 7 مدیرعامل در این تیم عوض می‌ شود. این نشان دهنده ناکارآمدی وزیر ورزش و آقای خادم است که بدون اطلاع از شرایط این باشگاه خواستند آن را اداره کنند. یک مدیرعامل به زندان افتاد و شما می‌ بینید که مدیرعامل بعدی هم به زودی به زندان خواهد افتاد.

او در پاسخ به این سوال که آیا هدایتی برای خرید باشگاه پیش قدم می‌ شود یا نه هم گفت: با این شرایط اصلا فکر نمی‌ کنم که آقای هدایتی درمزایده شرکت کند اما اگر شرایط مطلوب شود و مالکان بتوانند پول آن را 5 ساله پرداخت کنند، فکرمی کنم شخص هدایتی نه ولی از طریق شرکت استیل آذین برای خرید پرسپولیس اقدام کنند.

عابدینی در مورد سرمربیگری برانکو در پرسپولیس هم می‌ گوید: به هر حال مدیر جدید هم می‌ خواهد یک طوری خودش را نشان دهد و با خرید پرسپولیس می‌ خواهد به نوعی به هواداران شو بدهد. وقتی باشگاه قرار است واگذار شود، برای چی باید 4.5 میلیارد خرج برانکو کرد؟ این چیزی است که به نظر من بیشتر نمایش است چون در سال واگذاری دو باشگاه دلیلی به انجام این خرج ها نیست.

او در مورد انتقادهایی که وزیر ورزش از درخشان کرده هم گفت: اولا که درخشان را مدیران باشگاه برنمی دارند و این تصمیم وزارت ورزش است، بعد هم من شنیده ام که وزیر ورزش گفته که درخشان چرا باید از خریدهای پرسپولیس گله کند و باید خودش بازیکن بسازد. من می‌ گویم درخشان چطوری می‌ تواند در عرض 3 ماه بازیکن بسازد. چرا در این چند سال که باشگاه دست دولت بود، هیچ کس به فکر تیم سازی نبود.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد