تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

مهاجم استقلال اظهار کرد موقعیت چندانی در بازی گسترش فولاد برای او ایجاد نشد تا گلزنی کند.

 



به گزارش "تک گل www.takgoal.com"، شهباززاده در گفت‌وگویی گفت: متاسفانه بازی ما در مقابل گسترش دیدار خوبی از آب درنیامد. هوا خیلی سرد بود، باد سردی هم می‌ وزید که یک طرفه به نفع گسترش بود امیدوارم در هفته های آینده بتوانیم پیروز میدان باشیم.

3 امتیاز خوب در تبریز از دست دادیم

متاسفانه در این دیدار زیاد موقعیت نداشتم که گل بزنم. برای استقلال فرصت خوبی در این بازی بود تا بتواند با گل زدن به گسترش تفاضل گل خود را بهتر کند تا در انتهای فصل بتواند از این موقعیت استفاده کند. اما متاسفانه ما سه امتیاز خوب را از دست دادیم. به هر حال بازی کردن در مقابل تیم های پایین جدول هم، سختی های خاص خودش را دارد. متاسفانه ما این بازی را از ابتدا خوب شروع نکردیم و همین روند ادامه پیدا کرد.

نوسانات نیم فصل اول گذشته است

شهباززاده در پاسخ به این سوال که استقلال در نیم فصل اول هم نوسانات زیادی داشت پاسخ داد که؛ ما به غیر از نیم فصل نخست که در چند بازی به صورت ممتد باختیم دیگر چنین روندی را نداشتیم. یعنی یک مقطع کوتاهی استقلال خوب نبود که به نظر من برای هر تیمی این مساله پیش می‌ آید، امیدوارم در آینده بتوانیم جبران کنیم.

آقا رضا بزرگوار است که دوست دارد من آقای گل شوم

آقای عنایتی در مصاحبه ای گفته بودند که من دوست دارم آقای گل شوم، به عقیده من بزرگی آقارضا را می‌رساند همچنین همه هم تیم های خوب و بزرگوارم را.من هم تمام تلاشم را به عنوان یک مهاجم می‌ کنم تا گل بزنم چون این وظیفه من است. اما اولویت من قهرمانی استقلال است.

حرفی برای گفتن ندارم

همه از من می‌ پرسند چرا اینقدر کم مصاحبه می‌ کنم به عقیده من بی حاشیه بودن غیرعادی نیست. این حاشیه دار بودن است که غیرعادی است. من حرف خاصی برای گفتن ندارم و بیشتر تمرکزم را روی بازی خودم و نتیجه گرفتن استقلال می‌ گذارم چون برای من اولویت هواداران استقلال هستند که خوشحال شوند. کسب عنوان آقای گلی هم سخت است اما من هم تمام تلاشم را می‌ کنم تا بعداز پیروزی استقلال بتوانم به این عنوان برسم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد