تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

حمید درخشان که همیشه بعد بازیها بی حوصله بود این بار با شادابی کامل در مصاحبه بعد از بازی شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.



به گزارش "تک گل"، سرمربی پرسپولیس حرف هایش را از اینجا آغاز کرد که: بازی قابل قبولی بود تلاش داشتیم کارهایی که در تمرین انجام داده بودیم در زمین انجام دهیم. تمام آنالیزورهایی که قبل از بازی انجام داده بودیم بازیکنان به خوبی در زمین انجام دادند ضمن اینکه باید از هواداران بابت حضورشان تشکر می‌ کنم. از تمام تماشاگرانی که در این سرما بازیکنانم را با حمایت هایشان گرم کردند، تشکر ویژه ای دارم. وی ادامه داد: در مورد این بازی باید بگویم، این بازی بین دارا و ندار بود.

چرا پرسپولیس متفاوت بود
هر تیمی جلوی ما فوتبال بازی کند، ما هم می‌ توانیم بازی خودمان را به نمایش بگذاریم. همانطور که قبلا هم گفته بودم شرایط بازی های لیگ قهرمانان آسیا با شرایط مسابقات لیگ فرق می‌ کند چون در آسیا تیم ها تاکتیکی ترند و برای دفاع به زمین نمی‌ آیند. برخلاف اینکه در لیگ تیم هایی مثل ملوان و صبا و بقیه بسته بازی کرده اند لخویا اینطور نبود و ما هم توانستیم نتیجه خوبی از بازی مان بگیرم.

پیام درخشان به منتقدانش
هفته های گذشته خیلی زیرفشار بودم و نام های زیادی را می‌ شنیدم هر هفته به دنبال جایگزینمان بودم و من جان سخت و پوست کلفت بودم که موفق شدم حقانیتم را ثابت کنم. از خدا متشکرم که به من کمک کرد تا پرسپولیس را با اقتدار کنم. پیامی برای منتقدان ندارم و پیامم به کل فوتبال ایران است؛ خواهشا صبوری کنند و در برابر با مشکلات صبر داشته باشند.

رمز پیروزی در رختکن
در همان نیمه اول متوجه شدیم آنالیز ما از تیم لخویا درست بوده و با صحبت هایی که بین دونیمه با بازیکنان داشتیم آنها کاملا آماده 45 دقیقه دوم شدند و توانستند بازی را به نفع ما تمام کنند. بازیکنانم بدون توجه به نام حریف تمام توان خود را به کار بردند و این نتیجه حاصل زحمات و تمرینات یک هفته ای آنها بود.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد