تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

تیم الاهلی امارات با جت شخصی به تبریز آمد.




به گزارش "تک گل"، این تیم با نفرات کامل برای این مسابقه در تبریز حاضر شده و حتی بازیکن محروم خود کوزمین را هم به تبریز آورده است.ماجد ناصر، أحمد مبارک، احمد محمود ، عبدالعزیز صنقور، ولید عباس، محمد سبیل، یوسف السید، عیسى سانتو، حمید عباس، عبدالعزیز هیکل، سالمین خمیس، ماجد حسن، کیونگ کوون، إسماعیل الحمادی، حبیب الفردان، سعید جاسم، سعید أحمد، أحمد خلیل، ولید حسین، أسامة السعیدی، اورتون ریبرو بازیکنانی هستند که برای بازی با الاهلی به تبریز سفر کردند.

جالب اینکه لوئیس خمینز بازیکن اهل شیلی این تیم که محروم است و در این بازی نمی تواند بازی کند همراه الاهلی به تبریز آمده است. این 21 بازیکن در سفر به تبریز 12 همراه شامل مدیر و اعضای هیات مدیره کنار خود دارند.


 

بازیکنان الاهلی به هوای سرد تبریز عادت ندارند و حتی از طریق هواشناسی پیگیر شرایط جوی این شهر شدند. طبق اعلام هواشناسی هوای تبریز 10 درجه سانتیگراد در صبح هاست و در شب به منفی یک درجه زیر صفر می رسد. به غیر از تماشاگران پرشور تبریزی هوای این شهر هم برای تبریزی ها دردسرساز شده است و با لباس های گرم به این شهر سفر کردند.
 بازيکنان کادر فني الاهلي امارات نگران سرماي هواي تبريز هستند و به همين مساله به يک معضل براي اين تيم تبديل شده است.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد