تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

اسکوچیچ پس از بازی از تمامی تماشاگران تشکر کرد.



به گزارش "تک گل"، دراگان اسکوچیچ در کنفرانس مطبوعاتی پایان بازی امروز تیم های الهلال عذبستان و فولاد خوزستان گفت: من اصلا از نتبجه مساوی راضی نیستم و این در شخصیت من نیست که بخواهم به نتایج اینچنینی راضی شوم، ولی با توجه به اینکه مسائلی را پشت سر گذاشتیم و بازیکنان مان در این بازی جنگیدند، بخاطر جنگندگی شان از این یک امتیاز راضی هستم.

وی در ادامه گفت: من فکر می کنم که برای فولاد خوزستان، این مساوی، یک مساوی ارزشمند بود، بهرحال با این سه امتیازی که تا اینجای مسابقات به دست آوردیم منتظر خواهیم بود تا ببینیم که حریفان مان چه می کنند. ما سه بازی دیگر داریم و سعی می کنیم که سه امتیازهای هر بازی را جمع کنیم.

اسکوچیچ در رابطه با این بازی گفت: نیمه اول بازیکنان مان دستورات تاکتیکی ما را اجرا نکردند اما در نیمه دوم و همزمان با به صدا درآمدن سوت بازی همه بازیکنان طبق خواسته ما جلو رفتند و در دقایق زیادی از بازی هم می توانستیم گل برتری را بزنیم که بدشانسی آوردیم و این اتفاق نیفتاد.

وی در رابطه با خوشبینی به صعود فولاد از این گروه گفت: من همیشه امیدوار هستم، بارها به شماها گفته ام که هیچوقت به نتیجه مساوی راضی نیستم، بهرحال امیدوارم بتوانیم در بازی های بعدی امتیازها را جمع کنیم، من هم زیاد ساده اندیشی نمی کنم.

اسکوچیچ در مورد استفاده از بازیکنان سرباز گفت: من از زحمات تمام مسئولین تشکر می کنم، همگی زحمت کشیدند، همانطور که دیدید به سروش در ده دقیقه پایانی میدان دادم، اما بدن وی آمادگی لازم را نداشت.

وی در پایان گفت: جا دارد از تمام هواداران فهیم خوزستانی که علیرغم نتایج هفته های اخیرمان، مشکلات ما را درک کردند تشکر کنم. آنها هیچوقت دست از حمایت ما بر نمی دارند و ممنون همه آنها هستم. در ضمن سال نو را به تمامی مردم ایران تبریک می گویم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد