تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

اسکوچیچ برد مقابل استقلال را بخاطر فداکاری بازیکنانش دانست.



به گزارش "تک گل"، اسکوچیچ در کنفرانس مطبوعاتی مورد تشویق خبرنگاران قرار گرفت در ابتدا از هواداران فولاد تشکر کرد و گفت: من سابقه مربی گری و بازی زیادی دارم اما حمایتی که امروز را دیدم هرگز ندیده بودم و بنابراین از طرفداران فولاد بسیار سپاسگزارم.

با شهامت بازی کردیم

برای این بازی نونگ و آل نعمه را نداشتیم و جماعتی را خیلی زود تعویض کردیم. بازیکنان جانشین ما با شهامت بازی کردند.

ایستگاهی گل خوردیم

در رابطه با گلی که دریافت کردیم باید بگویم که ما روی ضربات ایستگاهی در حالی که بارها به تیم تذکر داده بودم ایستگاهی گل خوردیم.من به بازیکنان گفته بودم این نقطه قوت استقلالی هاست.

با جانفشانی بردیم

استقلال تیمی است که از مهره های شاخصی تشکیل شده و آنها توانایی تغییر نتیجه را دارند اما ما توانستیم با جانفشانی بچه ها این بازی را به سود خودمان تمام کنیم.

قاضی از خوب های امشب بود

محمد قاضی بازیکن بزرگی است وباید در همه بازی ها در سطح بالای انگیزشی باشد. من از بازیکنانم درخواست هایی دارم و اگر چیزی را که از آنها می خواهم انجام بدهند صد برابر آن را به آنها برمی گردانم.قاضی از خوب های امشب بود.

هواداران و تیم فولاد بهترین بودند

شاید لازم نباشد درباره بازی عالی چاگو صحبت کنم که به همراه سایر هافبک ها نمایش درخشانی ارائه کردند. اما به نظر من و در کل هواداران و تیم فولاد بهترین بودند.

ضعف ما مقابل تیم های ضعیف

ما مقابل تیم های ضعیف تر کم انگیزه تر بودیم و امتیازهای حساسی را از دست داده ایم. این ضعفی که باید روی آن کار کرد.

5 روز برای الهلال فرصت داریم

از امروز 5 روز فرصت دارم تا به الهلال فکر کنم. ما باید بازی به بازی جلو برویم و امیدوارم در بازی الهلال نتیجه خیلی خوبی بگیریم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد