تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

به گزارش "تک گل" اولیویرا در خصوص تساوی تیمش در برابر الاهلی گفت: " تمام تلاشمان این بود که در این بازی پیروز شویم. 90 دقیقه برای این هدف جنگیدیم اما متاسفانه نتیجه به نفع ما رقم نخورد. ما برای این بازی برنامه داشتیم. من از شما می پرسم کدام تیم بهتر بازی کرد؟ الاهلی واقعا بسته بازی کرد و ما خیلی موقعیت های کمی داشتیم.  حتی می توانستیم بازنده این بازی هم باشیم."



وی افزود: "به نظر شما در این 2 بازی کدام تیم بهتر بازی کرد. اشتباهاتی داشتیم امروز منسجم و خوب بودیم. حریف با بازی فشرده راه را برای ما بسته بود. در دقایق آخر هم می‌توانستیم گل بزنیم اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد. بروید ببینید در مجموع دو بازی رفت برگشت کدام تیم بیشتر برای پیروزی تلاش کرد؟ به نظر من فقط یک تیم بود که از ابتدا برای پیروزی به میدان آمد."

سرمربی تراکتورسازی اظهار داشت:در دقایق آخر کار برای ما سخت شده بود. اما بازیکنان عالی بودند و نیازی به تعویض در تیم ندیدم! فوتبال بازی اشتباهات است. ما روی یک اتفاق گل خوردیم. در حالی که می توانستیم پیروز میدان هم باشیم. شما دیدید چند نفر روی نیمکت ما حضور داشتند؟ اما به نظرم تعویض زمان بازی را می کشت و من این را دوست نداشتم.

وی در خصوص سوال خبرنگاری که می گفت بازیکنان تراکتور انفرادی بازی می کرد با عصبانیت گفت: "شما چقد فوتبال بازی کردید که می خواهید به من درس فوتبال بدهید. اصلا این گونه نیست. شما بگویید کجا فوتبال بازی کردید. ما همچنان با انگیزه هستیم. ما 90 دقیقه ایستاده بازی را تماشا کردیم و شما نشسته بودید. این پایان راه نیست. ما همچنان با انگیزه هستیم به بازی های آینده می اندیشیم."

وی در خصوص حضور هواداران نیز گفت : "امروز بازی یک تیم ایران مقابل عربستان بود که در کل نمایش خوبی داشتیم. با حضور هواداران هیچ وقت تنها نیستیم. همیشه از آنها انرژی مثبت می‌گیریم و در بازی‌های بعدی هم به حضور آنها نیاز داریم حضور مربی فقط برای مسائل فنی نیست مربی باید به بازیکنان روحیه و انگیزه بدهد. از بازیکنان خواستم با انرژی کار کنند چرا که می‌توانیم در ادامه موفق باشیم. یادتان نرود که امروز خدا با الاهلی بود که از دو فرصت بدست آورده نهایت استفاده را بردند. به این هواداران نیاز داریم آنها همیشه در روزهای سخت کنار ما بودند وقتی تیم کم می‌آورد هواداران به ما انرژی دادند."

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد