تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

سرمربی موقت پرسپولیس(حسین عبدی) بعد از برد 1-0 پرسپولیس، خود را خوشحال ترین آدم دنیا خواند.



به گزارش "تک گل www.takgoal.com"، گفتگوی عبدی در نشست خبری بعد از بازی با النصر را از دست ندهید:

از هدایتی ممنونم
از تمام مردم و مسئولان و کسانی که در این برد تاثیرگذار بودند تشکر می‌کنم و همچنین از حسین هدایتی ممنون هستم که کاری کرد مردم به ورزشگاه بیایند و از همه بازیکنان تیمم هم تشکر می‌کنم.

خوشحال ترین آمدم دنیا هستم
امروز خوشحال‌ترین آدم دنیا هستم و چند روز استرس داشتم کلی تلاش کردم تا بازیکنان را تهییج کنم و این برد را به صاحبان اصلی فوتبال این مملکت تبریک می‌گویم. به همه مردم ایران این پیروزی را تبریک می‌گویم.

همه در این برد سهمیم هستند
از یکی از کسانی که تشکر می‌کنم حمید درخشان است و حتی علی دایی برد امروز فقط متعلق به یک نفر نیست و همه در آن سهیم هستند ما در رختکن در خصوص گذشت‌ها وفاداری ها و مسئولیت‌ها حرف زدیم و همین مساله باعث شد که به پیروزی برسیم.

حضور به عنوان دستیار برانکو
با وجود اینکه تمرکزمان کمی بهم خورد ولی بردیم اما اجازه بدهید چند روز دیگر در مورد این مساله صحبت کنم و پیش از این هم گفتم نباید در مورد این مساله صحبت کرد.

می توانستیم بیشتر گل بزنیم
تیم النصر عربستان حریف ما بود با پشتوانه قوی مالی دو بازیکن آنها از نظر مالی به اندازه کل باشگاه‌ ما ارزش داشت و با این بی پولی کار بزرگی کردیم ولی به نظر شما چه کسی می‌توانست بالاتر از این بازیکنان النصر بازی کند و اگر یکی دیگر از موقعیت‌هایمان گل می‌شد و دو گل میزدیم برد شیرین‌تری به دست می آوردیم.

طارمی قصد توهین نداشت
در مورد حرکت طارمی باید بگویم او قصد توهین نداشت و می‌خواست تلافی کند و عربستانی‌ها در آنجا نموداری را بعد از گل سوم کشیدند و طارمی هم امروز اینکار را انجام داد و فکر نمی‌کنم حرکتش توهینی به ملت عربستان باشد و فقط این بازیکن می‌خواست حرکتی  که حریف‌مان در عربستان انجام داد را تلافی کند و من هم باید روز مادر را به همه مادران ایران تبریک بگویم و امیدوارم این روز برای همه پر برکت باشد و انصافا رمز یا زهرا خیلی به ما کمک کرد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد