تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

در آخرین بازی از مرحله گروهی گروه A در لیگ قهرمانان آسیا سرخ پوشان پایتخت در ورزشگاه مملو از هوادار آزادی، میزبان بنیاد کار ازبکستان بودند

که در نهایت در این بازی حساس بازی با پیروزی ارزشمند 2 بر 1 سرخ پوشان همراه شد و با این نتیجه تیم پرسپولیس تهران با 12 امتیاز بعد از لخویا به عنوان تیم دوم به مرحله بعدی صعود کرد.در این بازی نیز همانند بازی پرسپولیس مقابل النصر عربستان ورزشگاه آزادی مملو از هواداران این تیم پرهوادار ایرانی بود و ورزشگاه 100 هزار نفری آزادی پر شده بود.

پرسپولیس 2-1 بنیادکار

ورزشگاه آزادی

داور: یاماموتو یودای

تر کیب دو تیم:

پرسپولیس:
 سوشا مکانی، علیرضا نورمحمدی، مایکل اومانیا، حمید علی عسگری، بابک حاتمی، مهرداد کفشگری، احمد نوراللهی، محمد نوری، فرناندو گابریل، امید عالیشاه و مهدی طارمی
سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

بنیادکار ازبکستان:
 تورایف، شوراخمدف، فیلیپوسیان، میلوسویچ، کومیلف، رشیدف، سمیر بکریچ، ابروخیموف، زواقی، شومورودف و خامادوف
سرمربی: سرگئی لوشان


نیمه اول:

در نیمه اول شاگردان برانکو ایوانکوویچ صاحب توپ و میدان بودند و هجومی بازی کردند و حملات زیادی را انجام دادند و موقعیت های خوبی را ایجاد میکردند.آنها با نفوذ ها و سانتر های خوب خود مهاجمان و سرزنان پرسپولیس را صاحب موقعیت میکرد و از طرفی با پاسهای خوب نوری به مهدی طارمی از میانه میدان نفوذ های خوبی به محوطه جریمه بنیادکار می شد اما در آخرین لحظه و زدن ضربه نهایی سرخ پوشان با مشکل روبرو بودند و با کمی بدشانسی به گل برتری دست نیافتند و در نیمه اول بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید و دو تیم به رختکن رفتند.در دقیقه 6 بازی ارسال خطرناک عالیشاه از چپ از روی سر همه مهاجمین پرسپولیس گذشت. دردقیقه 15 بازی از سوی هر دو تیم آرام دنبال می شود. در دیدار مستقیم نیز النصر و لخویا بدون گل مساوی هستند. در دقیقه 28 سانتر عالی گابریل و ضربه سر نوری را شاهد بودیم. این توپ به شکل خطرناکی از بالای دروازه میهمان راهی اوت شد.در دقیقه 32 بازی ضد حمله خطرناک پرسپولیس با شوت داخل پای بکریچ همراه شد و با اختلاف بسیار کم، به شکل خطرناکی به بیرون رفت.در ادامه در دقیقه 40 نیز سماجت طارمی باعث شد مدافع بنیادکار تعلل کند و طارمی از پشت محوطه به توپ ضربه زد اما شوت وی از کنار دروازه راهی اوت شد.در دقیقه 44 ضربه سر نور محمدی روی ارسال مواج عالیشاه نیز منجر به گل نشد و توپ از کنار دروازه به بیرون رفت.

اما در آخرین دقیقه بازی در نیمه اول بکریچ روی اشتباه پرسپولیسی ها در آفساید گیری با سوشا تک به تک شد اما خروج عالی مکانی مانع از ایجاد موقعیت خطرناک شد.


نیمه دوم:

در نیمه دوم شاگردان برانکو همانند نیمه اول فشار را بر روی دروازه بنیادکار حفظ کردند و بازی را هجومی آغاز کردند و حملات زیادی را انجام دادند تا در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم سرخ پوشان به گل اول خود دست یابند. روی اشتباه دروازبان بنیاد کار، طارمی درون محوطه سرنگون شد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد و کاپیتان نوری دروازه بنیادکار را باز کند.

بازی همچنان در دستان پرسپولیس بود و حملات آنها ادامه داشت.اما در ضد حملات موقعیت های خطرناکی به بازیکنان بنیاد کار تقدیم می کردند.از اولین ضد حملات بنیادکاری ها می توان به یک دقیقه بعد از گل پرسپولیس اشاره کرد که بکریچ در موقعیت تک به تک مکانی را جا گذاشت و خوشبختانه ضربه بد وی عرض دروازه را طی کرد و به بیرون رفت.

تا این که این ضدحملات در دقیقه 61 کار دست سرخ پوشان داد و ضد حمله بازیکنان بنیادکار  و ضربه تماشایی بکریچ روی خروج نصفه و نیمه سوشا مکانی بازی را به تساوی کشاند.

بازی دقایقی آرام شد و دوباره حملات سرخ پوشان آغاز شد.هجوم های عالیشاه از جناحین و بازیسازی نوری از میانه زمین  و سانتر از جناحین آنها فشار را بر روی دروازه بنیاد کار بیشتر و بیشتر کردند تا این که در دقیقه گل به خودی یاران بنیادکار حساب کار را 2 بر 1 به نفع پرسپولیس زد.

در دقیقه 82 پس از گل دوم بازی آرام تر شده و پرسپولیسی ها نیز به جز یکی دو موقعیت نصفه و نیمه تلاشی برای گلزنی نداشته اند.هر چند حملات تا آخرین دقیقه ادامه داشت و در نهایت بازی با همیان نتیجه 2 بر 1 به نفع سرخ پوشان به اتمام رسید.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد