تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

چهار پرسپولیسی در آستانه از دست دادن دربی هستند.



به گزارش "تک گل www.takgoal.com"، برانکو ایوانکوویچ که با توجه به رقابت‌های لیگ قهرمانان و لیگ برتر بازیکنانش را در شرایط ویژه‌ای می‌بیند و بارها در مصاحبه‌اش از نگرانی‌هایش بابت محرومیت و مصدومیت بازیکنانش صحبت کرده، فردا در حالی به مصاف گسترش فولاد تبریز می‌رود که 4 بازیکن این تیم در خطر از دست دادن بازی آخر برابر استقلال هستند.

سوشا مکانی، بابک حاتمی، حمید علی عسگری و مهرداد کفشگری 4 بازیکنی هستند که در صورت دریافت کارت زرد در دیدار برابر گسترش، از حضور در دیدار هفته پایانی برابر استقلال محروم خواهند شد و این در حالی است که پرسپولیس به جز این دو بازیکن محسن بنگر و محمدرضا خانزاده را نیز در آستانه محرومیت دارد اما با توجه به عدم حضور این دو در دیدار فردا مشکلی بابت این مساله ندارد.

باید دید برانکو ایوانکوویچ در حالی که به محمد نوری، امید عالیشاه و مهدی طارمی در این دیدار استراحت داده و آنها را به همراه خود به تبریز نبرده باید دید چه تدبیری برای بازیکنان محروم خود خواهد داشت.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد