تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

به گزارش تک گل، برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال گفت:



"سلام می‌کنم به شما خبرنگاران و عذرخواهی می‌کنم مزاحم‌ شدم چون می‌دانم امروز کارتان زیاد است اما مسابقه فردا چون جلب توجه بالایی دارد ما هم به خیلی از کارهایمان نمی‌رسیم. بار دیگر حرفم را تکرار می‌کنم که ایران می‌تواند به دربی افتخار کند.مسابقه فردا شاید از نظر امتیازی بی‌تفاوت باشد اما مسابقه فردا از شرایط خوبی برخوردار است و جذابیت دارد و امیدوارم استقلالی‌ها هم همینطور فکر کنند و من و بازیکنانم می‌خواهیم فردا یک روز باشکوه با یک جو زیبا به وجود بیاوریم."

وی در خصوص کم تجربگی پرسپولیس گفت :"شاید برخی از آن ها کم تجربه باشند اما ما هیچوقت حریفی مثل استقلال را دست کم نمی گیریم."

وی در خصوص مسعود هماهمی نیز گفت: "دروازبان سوم ما جایگزین او شده است. دلیل خاصی هم ندارد. می خواستم فرصتی به دروازبان سوم خودمان هم بدهم. این بازی تاثیر زیادی در سرنوشت ما برای آینده دارد."

سرمربی پرسپولیس در خصوص تاکتیک پرسپولیس برای بازی فردا و اینکه قلعه نویی گفته با بستن نوری می توانند پرسپولیس را شکست دهند، اذعان داشت: "دست قلعه نویی درد نکند که اینقدر به استقلال باور دارد. ما هم تاکتیک هایی داریم و به دنبال نتیجه مثبت هستیم. ایشان باور دارد که تیمش می تواند با کنترل نوری نتیجه بگیرد و این از اصول حرفه ای است که به تیم خودتان این اعتماد به نفس را بدهید تا بتوانند تاکتیک های کادر فنی را در زمین اجرا کنند. ما نیز تفکراتی داریم که با همکاری بازیکنان به دنبال پیاده سازی آن هستیم اما بازیکنان هستند که نقش اصلی را ایفا می کنند. من از آن ها راضی هستم آن ها بسیار باهوش و حرف گوش کن هستند. آن ها با 4 مربی در یک فصل کار کردند و مدام باد خود را با مربیان جدید تطبیق دهند. باید به آن ها تبریک گفت."

برانکو در خصوص تیم داوری مسابقه گفت: "در مورد داور صحبت نمی کنم. فکر هم نمی کنم هیچ داوری در مقابل این همه هوادار و کارشناس قضاوت بدی انجام بدهد. مسلما او تمام سعی خود را برا بهترین قضاوت خواهد داشت. هر داوری ممکن است اشتباه کند. اما مهم این است که این اشتباه از روی غرض نباشد. اما این داستان های قبل از بازی به نظرم بی اهمیت است. "

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد