تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

اتفاقات جالب بازی تراکتور و نفت همه را انگشت به دهان کرد. نتیجه تساوی دو تیم، و بی رغبتی تراکتوریها برای زدن گل چهارم.



بازی تراکتورسازی- نفت تهران را می توان جزو عجیب ترین بازی های تاریخ لیگ ایران دانست. دیداری که با تساوی سه- سه به پایان رسید اما با توجه به اطلاع رسانی اشتباه، بازیکنان تراکتورسازی عطشی برای به ثمر رساندن گل چهارم از خود نشان ندادند تا بازی با تساوی به پایان برسد. در مورد به آب و آتش نزدن تراکتوری ها بحث های فراوانی شنیده می شود. می گویند از روی نیمکت به آنها دستور رسیده و عده ای دیگر از نقش سکوها صحبت می کنند.

نکته ای جالب از تبریز به گوش می رسد. گفته می شود در دقیقه حدود 84 ، از پشت دروازه تراکتورسازی به حامد لک اعلام می کنند که بازی سپاهان- سایپا با نتیجه دو- یک به سود سپاهان دنبال می شود. چند دقیقه بعد از تساوی در این بازی خبر می دهند. نتیجه اش این می شود که حامد لک سعی می کند بازی را بخواباند و برای به گردش در آوردن آن چندان عجله نمی کند.

خیلی از بیننده های تلویزیونی  از تاخیر حامد لک و سایر بازیکنان تراکتورسازی برای به جریان انداختن بازی تعجب می کردند اما حالا به نظر می رسد که تراکتوری ها تقصیری نداشته اند و فقط گمراه شده اند. از سوی چه کسی هنوز رسما اعلام نشده است!

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد