تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 امیررضا خادم در حال حاضر هیچ مسئولیتی در واگذاری سرخابی‌ها به بخش خصوصی به عنوان نماینده وزیر ورزش ندارد.



به گزارش "تک گل" ، امیررضا خادم معاون پارلمانی وزارت ورزش که در این مدت به عنوان نماینده تام‌الاختیار وزیر در واگذاری سرخابی‌ها به بخش خصوصی فعالیت می‌کرد در پاسخ به سوالی درباره شرایط استقلال و پرسپولیس اعلام کرد در این خصوص اظهارنظری نمی‌کند چراکه در حال حاضر هیچ مسئولیتی ندارد.

وی درباره تکلیف این دو باشگاه اظهار داشت: باید ببینیم هیات دولت در این خصوص چه کاری انجام می‌دهد چراکه اولویت این است این دو باشگاه زیر نظر وزارت اقتصاد و دارایی فعالیت کنند. اگر قرار است سرخابی‌ها به وزارت اقتصاد واگذار شوند که تکلیف مشخص است. اگر در وزارت ورزش ماندند بعد از آن در این باره وزیر ورزش تصمیم می‌گیرد. قرار بود هیات دولت شب گذشته تصمیم خود را در این باره اعلام کند که فعلا خبر ندارم چه اتفاقی افتاده است.




 سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: استعفای امیر خادم از معاونت وزیر ورزش در بحث واگذاری استقلال و پرسپولیس برای ما مهم نیست.

محمود خوردبین در خصوص مصاحبه‌ای‌که از برانکو ایوانکوویچ منتشر شده مبنی بر اینکه تا پول نگیرد به ایران بازنمی‌گردد،‌گفت: برانکو زمانی که در تهران بود هیچ‌گاه در این باره با من حرفی نزد، اما به هر حال باید وضعیت مالی او مشخص شود و اگر چنین حرفی زده باشد به نظرم حرف بدی نیست چون او پولش را خواسته و اگر باشگاه پرسپولیس علاقمند به همکاری با برانکو است باید وضعیت او را مشخص کند.

وی درباره بلاتکلیفی پرسپولیس در زمان فصل نقل و انتقالات ادامه داد: باید مسئولان تصمیم‌گیرنده و شخص گرشاسبی که قرار است باشگاه دست او باشد در این باره پاسخ دهد.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در مورد استعفای امیررضا خادم از مسئولیت واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی گفت: برای ما اصلا مهم نیست که او استعفا داده چرا که جز ضرر برای ما چیزی نداشت.

خوردبین درباره اینکه گفته می‌شود تمرین پرسپولیس در ریاض در هتل یک مسئله عادی بوده و به دلیل شایعه ناراحتی بازیکنان و خوردبین از نژادفلاح این مسئله بزرگ شده، اظهار داشت: خود شما در ریاض حضور داشتید و اگر آنجا نبودید قطعا می‌گفتید که این حرف‌ها درست نیست اما خودتان دیدید آنجا چه اتفاقاتی رخ داد. من اصلا در جریان نبودم اما وقتی برانکو به دنبال محل تمرین برای تیم بود و تا خواستند مسئول باشگاه پرسپولیس را پیدا کنند برانکو گفت که نمی‌خواهد برای 30 دقیقه تمرین هزینه کنیم هر چند که اگر پول هم می‌خواستند ما نداشتیم که بدهیم.

وی در پایان درباره اینکه اگر برانکو به ایران برنگردد تکلیف پرسپولیس چه خواهد شد، گفت: قطعا اگر او دیگر به پرسپولیس برنگردد همه چیز به هم می‌ریزد اما به نظرم باشگاه او را نگه می‌دارد و امیدوارم که وضع مالی باشگاه هم خوب شود تا برانکو بتواند به کار در پرسپولیس ادامه دهد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد