تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

خوردبین گفت: سجادی خودش فوتبالی است و درد فوتبال را می داند.



به گزارش "تک گل"، محمود خوردبین درباره آخرین وضعیت باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: هنوز که خبری نیست و هیچ اتفاق جدیدی رخ نداده است. ما همچنان منتظر هستیم تا تکلیف باشگاه مشخص شود. حالا که نصرالله سجادی به عنوان نماینده وزیر ورزش در امور پرسپولیس و استقلال منصوب شده، امیدواریم تکلیف این دو باشگاه هر چه زودتر مشخص شود تا زمان را برای نقل‌وانتقالات از دست ندهیم.

وی در ادامه افزود: حسن انتخاب سجادی به این است که او خودش فوتبالیست بوده و درد این دو باشگاه را می‌داند. باید به سرعت اقدامات لازم انجام شود تا هرچه زودتر مراحل آماده‌سازی تیم برای فصل پیش رو آغاز شود.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص صحبت‌های اخیر برانکو ایوانکوویچ، سرمربی سرخپوشان گفت: برانکو حرف بدی نزده و هرگز نیز باشگاه یا کسی را تهدید نکرده است. حرف او به نظرم درست بوده و فقط حق و حقوقش را خواسته است.

خوردبین در پایان درباره لیست بازیکنان جدید و افرادی که احتمال جدایی‌شان از پرسپولیس وجود دارد، عنوان کرد: برانکو هنوز لیستی به ما نداده تا اقدامی صورت دهیم. در خصوص بازیکنانی که احتمال جدایی‌شان وجود دارد نیز باید بگویم که اگر سرمربی تیم آنها را در لیست مازاد قرار دهد، برای تمدید قراردادشان اقدام نخواهیم کرد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد