تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

پرسپولیسیها امروز زیر نظر برانکو به تمرین پرداختند.



به گزارش "تک گل"، سرمربی کروات پرسپولیس که با 9 بازیکن در این تمرین حاضر شده قبل از آغاز حرفهایش را با رسانه ها در میان گذاشت :

تمرین می کنیم تا بازیکنان اضافه شوند
درباره تعداد کم بازیکنان در تمرین باید بگویم که آگاهی داشتیم که همه بازیکنان را نمی‌توانیم جمع کنیم اما این روزها را به عنوان مقدمه‌ای در نظر گرفتیم تا لیست خود را قطعی کنیم. سرپرست جدید 2 روز پیش تعیین شده و زمان می‌برد تا مشورت کنیم.

خودتان می بینید چه کسانی نمی آیند
در چند روز آینده ملاحظه خواهید کرد که چه کسانی در تمرین حاضر می‌شوند. آنچه که در مورد من در برخی مطبوعات زده‌اند درست نیست زیرا من مصاحبه‌ای نکردم و لیست معتبر نیست. اجازه بدهید در ظرف یکی دو روز آینده همه چیز مشخص شود.
من نسبت به بازیکنانی که آشنایی دارم اقدام خواهم کرد همه چیز بستگی به بودجه باشگاه دارد .البته  احتمال دارد برخی بازیکنان مورد نظر او جذب نشود و این اوضاع متاسفانه همیشه همین جور است که در نهایت صورت حساب برای سرمربی است.لیستی که من داده ام بر اساس آرزوی من است و باید ببینیم چه اتفاقی می افتد.

وعده ها عملی نشده
ما حرفه‌ای هستیم آمده‌ایم برای کار کردن انتظار داریم قراردادها اجرایی شود که البته هنوز  هم وعده ها عمل  نشده و انتظار داریم در 2-3 روز آینده حل شود.

حق فکر کردن به چیزی جز قهرمانی نداریم
به اینجا آمده‌ام که نتیجه کسب کنم. پرسپولیس حق فکر کردن به چیز دیگری به جز جنگیدن برای قهرمانی ندارد.

مشکلی با عبدی ندارم
من در مورد حضور حسین عبدی در هیأت مدیره مشکلی نمی‌بینم او صاحب وظایف خود است و من اینجا سرمربی هستم اینکه چه کسی بازی خواهد کرد و سایر موارد برعهده من است و او هم در خصوص سازمان‌دهی تیم به ما کمک می‌کند و نیازهایی که تیم دارد را برطرف می‌کند.

پرسپولیس بزرگترین است
سرمربی پرسپولیس در خصوص اینکه استیماچ اعلام کرده در صورت حضور در استقلال دربی را پس می‌گیرد گفت: او مربی دومین باشگاه بزرگ است و طبیعی است که انگیزه دارد و همیشه به عنوان بازیکن هم که بود رهبر بود مثل هر سرمربی دوست دارد که پیروز شود. البته پرسپولیس بزرگ‌ترین است و این موضوع بر کسی پنهان نیست و اصلا علاقه‌ای به استقلال ندارم و دوست دارم پرسپولیس را به بالاترین سطح ممکن برسانم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد