تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

آتیلا حجازی که چند روز گذشته نامش بعنوان مربی استقلال مطرح شد، گفت هنوز حضورم در استقلال قطعی نیست.



آتیلا حجازی، گزینه مربیگری استقلال پس از جلسه با بهرام افشارزاده و پرویز مظلومی، اظها‌ر کرد: صحبت‌های خوبی در این جلسه مطرح شد، اما بحث خاصی مطرح نبود. بیشتر درباره جذب بازیکن برای استقلال صحبت کردیم و این که تیم باید هر‌ چه‌ سریع‌تر بسته شود تا به مسابقات برسد. فرصت کمی پیش روی ماست و از امروز (شنبه) تمریناتمان را آغاز می‌کنیم..

وی در پاسخ به این سوال که آیا برای حضورش در استقلال به توافق رسیده است یا نه ؟ بیا‌ن‌ کرد: هنوز چیزی مشخص نیست، اما این که می‌گویند اختلاف مالی داریم صحت ندارد. اگر مشکل حل شود و بتوانیم در خدمت استقلال باشیم که هیچ وگرنه هم برای این تیم دعا می‌کنیم و هر کاری که از دستمان بر آید انجام می‌دهیم.

پیشکسوت استقلال در پاسخ به این سوال که چطور از نامعلوم بودنش در استقلال صحبت می‌کند در حالی که بنا به اظهارات خودش وی در جلسه با افشارزاده درباره بسته شدن تیم صحبت کرده است؟ تصریح کرد: ما به عنوان یک استقلالی وظیفه داریم به مظلومی چه باشیم و چه نباشیم کمک کنیم. عضو برای من اهمیتی ندارد و ما باید به استقلال کمک کنیم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد