تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

حضور 3 تیم با نامهای استقلال یکی از اتفاقات جالب امسال لیگ برتر است.



به گزارش "تک گل"، لیگ پانزدهم با 16 تیم آغاز خواهد شد و یکی از جالب ترین اتفاقات و البته در نوع خود عجیب ترین آنها حضور سه تیم استقلال در لیگ برتر است. استقلال تهران ، استقلال خوزستان و در نهایت استقلال اهواز !
 
استقلال تهران
 استقلال تهران، تیم محبوب پایتخت در تمامی ادوار لیگ برتر حاضر بوده است و در لیگ پانزدهم، دو برادرخوانده در کنار خود میبیند.تیم پرویز مظلومی سه بار برای دیدار به خوزستان خواهد آمد و دو دیدار آن را با استقلالی ها برگزار خواهد کرد.شهری که از قدیم به شهر آبی ها معروف بوده است و استقلالی ها آن را شهر دوم خود می خواندند اما درخشش فولاد خوزستان در سالهای اخیر این ادعا را تا حدود زیادی منتفی کرده است.
 
استقلال اهواز
محبوب های جنوب باز هم به لیگ برتر بازگشته اند ، آنها پس از چندین سال حضور در لیگ برتر با مدیریت شفیع زاده ها ، به یک باره در سراشیبی سقوط قرار گرفتند.آنها در حالی که یک تصمیم غلط داوری جام را از دستشان ربود و به تیم دیگر داد، خود را پس از مدتی در لیگ دو دیدند و تلاش چند ساله شان برای رسیدن به لیگ برتر موفق نبود و خرید امتیاز فولاد نوین آنها را به لیگ برتر بازگرداند.یکی از محبوب ترین تیم های خطه ی جنوب حال به لیگ برتر بازگشته است .سیاوش بختیاری زاده و محمود یاوری را بالای سر خود میبیند تا بتواند بازهم به روزهای اوج بازگردد تا شاید  آن جامی که با یک سوت اشتباه از دست داد را روزی بالای سر بگیرد.

استقلال خوزستان
پس از سقوط استقلال اهواز به دسته دوم ، مالکان گروه ملی نام استقلال را برای این تیم انتخاب کردند تا هواداران استقلال اهواز را به سمت خود بکشانند .اما آنها که در کنار فولاد خود را تیم دوم خوزستان می دیدند نتوانستند آنگونه که باید و شاید در این امر موفق باشند.اما عبدالله ویسی در دو سال حضورش در لیگ توانسته آنها را در لیگ برتر ماندنی کند.مطمئنا مالکان این تیم از ویسی برای سومین سال حضورش انتظار دارند تا در نیمه ی بالای جدول قرار بگیرد تا کم کم رشد و نمو را در تیمشان ببینند.

یک لیگ و سه استقلال
لیگ پانزدهم و سه استقلالی که در آن هستند در نوع خود می تواند جذاب تر باشد.باید این این هت تریک استقلالی ها برای تیمداری در لیگ برتر تا چه اندازه به زیبایی های لیگ می افزاید.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد