تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

استقلالی ها به 3 تغییر نسبت به بازی هفته اول در مقابل ملوان قرار میگیرند.



به گزارش "تک گل"، در این ارنج عجیب پرویز مظلومی سجاد شهباززاده گلزن موفق بازی گذشته مقابل سیاه جامگان را از جمع بازیکنان بیرون گذاشته است که این مساله نشان می‌ دهد او قصد دارد امیر قلعه‌نویی را سورپرایز کند.


ترکیب استقلال:

سید مهدی رحمتی، امین حاج محمدی، هرائیر مگویان، محمدرضا خرسندنیا،خسرو حیدری، میثم مجیدی، امید ابراهیمی،روزبه چشمی، محسن کریمی، جابر انصاری، آرش برهانی


استقلال در خط دروازه از مهدی رحمتی استفاده می‌ کند و در خط دفاع میثم مجیدی (دفاع چپ)، امین حاج محمدی و هرائر مگویان (دفاع وسط) و محمدرضا خرسندنیا (دفاع راست) خواهند بود. اما جابجایی بزرگ در خط میانی صورت گرفته جایی که جاسم کرار بعد از بی انضباطی های مکرر این هفته از جمع بازیکنان کنار گذاشته شده و روزبه چشمی و امید ابراهیمی دو هافبک دفاعی استقلال خواهند بود.

پرویز مظلومی در خط جلو از محسن کریمی (هافبک چپ)، جابر انصاری (پشت فوروارد) و خسرو حیدری(وینگر راست) استفاده می‌ کند و آرش برهانی بعد از درخشش در بازی اول مهاجم آبی‌پوشان است که البته جای خود را با برهانی تغییر خواهد داد. البته ممکن است چیدمان استقلال 3ـ3ـ4 باشد که در این صورت مثلث کریمی ـ برهانی و انصاری مهاجمان آبی‌پوشان خواهند بود.

بازی استقلال و ملوان در ساعت 19:30 در ورزشگاه آزادی برگزار می‌ شود.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد