تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

عابدینی مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس با انتقاد از عضو هیات مدیره فعلی این باشگاه، گفت: حسین عبدی به جای جمع و جور کردن مشکلات پرسپولیس برای برانکو ایوانکوویچ زمان تعیین می‌کند.




به گزارش "تک گل" امیر عابدینی، درباره انتقادش از پرسپولیس در شبکه‌های اجتماعی بعد از باخت مقابل استقلال صنعتی خوزستان، گفت: واقعیت این است که من از تیم ناامید نیستم ولی از سیستمی که تیم را هدایت می‌کند، نا امیدم. مثلا حسین عبدی (عضو هیات مدیره باشگاه) مصاحبه می‌کند و به جای جمع کردن مسائل باشگاه، ایجاد مشکل می‌کند. عبدی می‌گوید تکلیف برانکو ایوانکوویچ با همین دو سه بازی نخست لیگ مشخص می‌شود؛ خب این چه معنایی دارد؟

مدیرعامل پیشین پرسپولیس ادامه داد: این نشان از عدم مدیریت در باشگاه دارد. آیا اگر خود عبدی سرمربی پرسپولیس بود، باید او را با دو باخت یا بعد از چند بازی عوض می‌کردند؟ شاید عبدی با این کارها می‌خواهد بگوید تغییرات در پرسپولیس عادت است و ما گناه داشتیم که تغییر کردیم.

عابدینی درباره اختلاف اعضای هیات مدیره پرسپولیس یادآور شد: اختلاف که طبیعی است ولی باید شرایط طوری باشد که برانکو احساس آرامش کند. اگر هم دعوایی هست باید در خود مدیریت بماند و به تیم سرایت نکند. اگر تیم خوب یا بد بسته شده، همه چیز گذشته است و از حالا باید تیم را حمایت کرد تا موفق باشد.

عضو هیات رئیسه سازمان لیگ در ادامه درباره زمزمه از سرگیری واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس، گفت: این دو باشگاه با هر روشی واگذار شوند خوب است؛ فقط از دست دولت خارج شود و جوری باشد که بتوان در آن کار کرد. استقلال و پرسپولیس باید به صورت کامل از دست دولت خارج شود و فقط یک نظارت قانونی روی آن صورت بگیرد نه اینکه دخالتی در کار باشد. شما نگاه کنید سپاهان چطور اداره می‌شود و وزارت ورزش چقدر در تصمیمات آنها نقش دارد. اجازه بدهند استقلال و پرسپولیس هم به همان سمت بروند.

عابدینی در پایان در پاسخ به این سئوال که «آیا در صورت واگذاری سرخابی‌ها دوباره همراه با حسین هدایتی در مزایده شرکت می‌کند یا خیر؟» خاطرنشان کرد: نمی‌دانم حسین هدایتی با آن دلزدگی‌ای که برایش پیش آمد آیا دوباره در واگذاری حضور خواهد داشت یا خیر.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد