تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

برانکو که تیمش فقط در دیدارهای تدارکاتی نتیجه میگیرد این بار مقابل امیدهای پرسپولیس با نتیجه 6-0 به برتری رسید.



به گزارش "تک گل"، شاگردان برانکو ایوانکوویچ بعد از شکست 4 بر دو در دیدار برابر سپاهان، امروز در دیداری تدارکاتی به مصاف امیدهای خود رفتند. در این دیدار که بیشتر بازیکنان ذخیره این تیم به میدان رفتند محسن مسلمان موفق شد گل اول تیمش را به ثمر برساند و در ادامه امید عالیشاه و هادی نوروزی نتیجه را در پایان نیمه اول سه بر صفر کردند.

پرسپولیس در نیمه دوم با ترکیبی متفاوت از نیمه اول وارد زمین شد و تنها محسن بنگر از جمع بازیکنان نیمه اول در ترکیب باقی ماند.ترکیب این تیم را در نیمه دوم سوشا مکانی، مایکل اومانا، محسن بنگر، بابک حاتمی، جری بن سون، احمد نورالهی، فرشاد احمدزاده، رضا خالقی فر، مهرداد کفشگری، میلاد کمندانی و علی علیپور تشکیل می دادند.

در این نیمه هم پرسپولیس برتر از حریف جوان خود نشان داد و در ابتدا توسط میلاد کمندانی در دقیقه 48 به گل چهارم رسید و در ادامه این علی علیپور بود که با زدن دو گل دیگر حریف خود را شش گله کرد تا این دیدار دوستانه با نتیجه 6 بر صفر به پایان برسد. هدایت تیم امید را ادموند بزیک برعهده داشت.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد