تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

استقلالی ها در غیاب پنج بازیکن تمرین کردند.



تمرین نوبت صبح تیم فوتبال استقلال از ساعت 10 و 30 دقیقه امروز در سالن وزنه مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد. خسرو حیدری، امید ابراهیمی، مگویان و ریوالدو به همراه حنیف عمران‌زاده از غایبان تمرین امروز آبی‌پوشان بودند. عمران‌زاده برای شرکت در مراسم عروسی برادرش به شمال کشور سفر کرده و تأخیر او در بازگشت به تمرینات باعث ناراحتی مظلومی شده است. همچنین غیبت مجدد ریوالدو صدای اعتراض سرمربی تیم استقلال را درآورد و وی از منصور پورحیدری خواست وضعیت این دو بازیکن را پیگیری کند.

* مجید صالح نیز به دلیل سفر به آمریکا از غایبین تمرین استقلال بود.

* شکست نفت تهران مقابل الاهلی یکی از مباحث مهم استقلالی‌ها بود و آنها اعتقاد داشتند نفت تا به اینجای مسابقات هماهنگی سال گذشته را ندارد. جالب اینجاست که استقلال در اولین بازی خود بعد از تعطیلات به مصاف نفت تهران خواهد رفت.

* محور اصلی تمرینات استقلال به کار بدنسازی و هوازی در محوطه چمن مجموعه ورزشی انقلاب اختصاص داشت که بازیکنان حدود یک ساعت زیرنظر قربانعلی‌پور این برنامه‌ها را پشت سر گذاشتند.

تمرین نوبت عصر تیم فوتبال استقلال ساعت 17 و 30 دقیقه در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.


Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد