تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 دستیار سابق پرویز مظلومی در تمرین استقلال حاضر شد و پس از دقایقی گفتگو با مظلومی در کنار پورحیدری به تماشای تمرین نشست.



در این تمرین علاوه بر ملی پوشان بزرگسال و المپیکی استقلال مگویان و ریوالدو همچنان جزو غایبان تمرین بودند.

تمرین استقلال 65 دقیقه به طول انجامید اتفاق خاصی در آن رخ نداد ؛ جز اینکه حدود 20 هوادار ناظر فعالیت شاگردان مظلومی بودند . امروز بهتاش فریبا دستیار سابق پرویز مظلومی هم در تمرین جاضر بود .

* کادر فنی استقلال برای کاهش اضافه وزن کرار راه جدیدی پیدا کرده اند. کرار برای این که هرچه زودتر بدن خود را آماده بازی های ایگ برتر کند امروز با کاپشن ورزشی در تمرین حاضر شد تا بیشتر از سایر بازیکنان عرق کند. کرار اگر آماده باشد می تواند یکی از بازیکنان تاثیرگزار استقلال به حساب بیاید و به همین دلیل کادر فنی استقلال برنامه ویژه ای برای او در تمرینات لیگ دارد.

* سرمربی استقلال امروز برای بازیکنان تیمش یک تمرین ویژه در نظر گرفت. در این تمرین بازیکنان به سه دسته تقسیم شدند و هر دسته باید به تناوب کار دفاع، هافبک و مهاجم را انجام می دادند.مظلومی به بازیکنانی که در خط هافبک قرار می گرفتند تاکید می کرد که با پاس های تک ضرب به دروازه حریف نزدیک بشوند.

* پسر هافبک عراقی استقلال امروز در تمرین این تیم شرکت کرد و دقایقی در کنار پدرش به تمرین پرداخت. جالب است که پسر کرار سبک بازی شبیه پدرش داشت و تکنیکش باعث شد پرویز مظلوی دقایقی به بازی او توجه کند و او را تشویق کند.با تکنیکی که او از خود نشان داد باشگاه استقلال باید منتظر یک بازیکن پر حاشیه دیگر باشد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد