تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

پرسپولیسی ها تمرین خود را پیش از بازی برابر پیکان در جام حذفی در درفشی فر دنبال می کنند و برانکو امیدوار است با بازگشت ملی پوشانش از این مرحله بگذرد.



به گزارش "تک گل"، برانکو ایوانکوویچ نگاه ویژه ای به جام حذفی دارد و در اولین گام به دنبال حذف پیکان است. شاگردان سرمربی کروات پرسپولیس امروز تمرینات خود را در حالی دنبال کردند که آیتم پنالتی را هم در نظر گرفته بودند تا در صورت رسیدن بازی به ضربات پنالتی آمادگی این اتفاق را داشته باشند.

* در حالی که تمرینات روزهای گذشته پرسپولیسی ها از ساعت 18 برگزار می شد، امروز تمرین از ساعت 17 آغاز شد و این مساله باعث شد تا برخی بازیکنان با تاخیر در محل تمرین حاضر شوند.
* مهرداد کفشگری شاگرد تنبل پرسپولیس بود که دیرتر از سایر بازیکنان به درفشی فر رسید و دلیل این اتفاق را ندانستن ساعت دقیق تمرین عنوان کرد و خیلی زود به سایر بازیکنان ملحق شد.

* هواداران حاضر در درفشی فر با تشویق بازیکنان و کادرفنی آنها را از نظر روحی آماده رویارویی برابر پیکان کردند و در شعارهای خود خواهان پیروزی در اولین گام برابر این حریف دسته اولی بودند.
* بنرهایی از سخنان مقام معظم رهبری و ائمه معصوم در مجموعه درفشی‌فر نصب شده است و حال و هوای خاصی به محل تمرین پرسپولیس داده است.
* آندره پانادیچ، کمک مربی پرسپولیس که در 10 روز گذشته از غایبین اصلی تمرین پرسپولیس بود امروز بعد از اتمام مرخصی اش در محل تمرین حاضر شد و در کنار برانکو بازیکنان را تمرین داد.
* مطابق همیشه بازیکنان در حالی که با لباس تمرینی بنفش در ابتدا با صحبت های برانکو اماده تمرین شدند و در ادامه با گرم کردن بدن های خود آیتم های تمرین امروز را پشت سر گذاشتند. سپس آقا وسط و حفظ توپ در دستور کار بازیکنان قرار گرفت.

* غیبت 7 بازیکن پرسپولیس با توجه به حضور در تیم ملی باعث شده بود تا بازیکنان امید با مجوز برانکو ایوانکوویچ در تمرین امروز نیز باشند و گرمابخش آن باشند.

* برانکو به شدت روی عملکرد شاگردانش دقت داشت و بارها با قطع جریان تمرین نکات لازم را به آنها گوشزد می کرد و داد و فریادهای او باعث تعجب حاضرین در محل تمرین شده بود.
* شوتزنی به دروازه و آیتم استفاده از سه دروازه از دیگر برنامه های برانکو برای تمرین امروز سرخپوشان بود.

* کریم باقری که در کادرفنی پرسپولیسی ها حضور دارد با حضور در جمع بازیکنان در آیتم فوتبال درون تیمی بازی کرد و از آمادگی بدنی بالای خود برابر جوانان تیمش خودنمایی کرد.
* آیتم ویژه تمرین امروز زدن پنالتی بود تا بازیکنان برای دیدار حذفی برابر پیکان آمادگی لازم را داشته باشند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد