تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

تیم فوتبال استقلال موفق شد با نتیجه 5-0 تیم شهرداری سمنان را شکست دهد.

 

 تیم های استقلال تهران و شهرداری سمنان در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال کشور به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری شاگردان مظلومی همراه بود.

مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی
جمعه 20 شهریور ساعت 18:30
ورزشگاه تختی تهران (2200 نفر تماشاگر)
استقلال - شهرداری سمنان
ترکیب استقلال

وحید طالب‌لو، حنیف عمران‌ زاده، امین حاج‌ محمدی، میلاد فخرالدینی، میثم مجیدی، یعقوب کریمی، محمدرضا خرسندنیا، روزبه چشمی، سجاد شهباززاده، جابر انصاری و  علیرضا رمضانی

در ابتدای بازی تیم شهردای حرفی برای گفتن نداشت و توپ و میدان در اختیار استقلال بود. در پانزده دقیقه ابتدایی دیدار استقلال روی شوت سنگین انصاری دروازه شهرداری را تهدید کرد و این اولین موقعیت خطرناک بازی بود. ضربه سر تماشایی سجاد شهباززاده در دقیقه 20 می توانست موجب باز شدن دروازه سمانی ها شود که این توپ با فاصله ای اندک راهی اوت شد.

استارت تماشایی و سانتر زیبای میثم مجیدی را سجاد شهباززاده در دقیقه 22 با ضربه سر شیرجه ای وارد دروازه حریف کرد تا حساب کار 1-0 به سود استقلال شود.

پس از گل آبی ها، به جز ضربه آزاد خطرناک کریمی، بازی روند کندی داشت و استقلال و حریف سمنانی اش بازی کم افت و خیزی را تا پایان نیمه اول به نمایش گذاشتند و در نهایت این نیمه با تک گل شهباززاده یک بر صفر به سود تیم میزبان به پایان رسید.

نیمه دوم

تنها یک دقیقه از نیمه دوم گذشته بود که تیم استقلال به گل دوم رسید، سجاد شهباززاده زننده گل دوم تیمش نیز بود و پس از دریافت توپ در محوطه جریمه با ضربه ای زمینی توپ را در درون دروازه شهرداری قرار داد تا نتیجه کار 2-0 شود.

حنیف عمران زاده در دقیقه 54 می توانست گل سوم تیمش را به ثمر برساند اما ضربه سر وی را دروازه بان حریف به زیبایی مهار کرد. دو دقیقه بعد فخرالدینی در سمت چپ محوطه جریمه صاحب توپ شد و ضربه خطرناک وی از کنار دروازه راهی اوت شد تا همچنان بازی با دو گل برتری آبی پوشان پیگیری شود.

حرکت در عرض علیرضا رمضانی و شوت پای چپ وی در دقیقه 61 را طاهریان به زیبایی با دست مخالف راهی کرنر کرد تا بار دیگر مانع از باز شدن دروازه تیمش شود. روی همین ضربه کرنر شهباززاده دروازه تیم شهرداری را تهدید کرد اما ضربه وی به کنار دروازه برخورد کرد.

در دقیقه 64 پروپییچ مهاجم پر سر و صدای این روزهای تیم استقلال با ضربه سر گل سوم تیمش را به ثمر رساند تا نام خود را چند دقیقه پس از ورود به میدان در لیست گلزنان بازی قرار دهد.

طاهریان در دقیقه 69 با عکس العملی فوق العاده بار دیگر منجی تیمش شد و ضربه سر شیرجه ای پروپییچ را مهار کرد تا نتیجه بازی بیش از این برای تیمش سنگین نشود.

همکاری خوب انصاری و فخرالدینی و سانتر خوب این بازیکن با ضربه سر دیدنی پروپییچ در دقیقه 75 گل چهارم آبی پوشان را به همراه داشت تا این بازیکن نیز همانند شهباززاده خود را در این دیدار دو گله کند.

دقیقه 80 بازی میلاد فخرالدینی گل پنجم تیمش را باز هم با ضربه سر به ثمر رساند و همانند چهار گل قبلی مدافعان تیم شهرداری روی این گل نیز تنها یک بیننده بودند.

پس از گل پنجم، استقلالی ها رو به بازی نمایشی آوردند و شهرداری سمنان نیز همانند دقایق قبل حرفی برای گفتن نداشت و بازی با همان نتیجه 5-0 به سود استقلال به پایان رسید تا آبی پوشان با این برد راهی مرحله یک هشتم نهایی شوند.

 

برای دانلود ویدیو بازی اینجا را کلیک نمائید

 

 

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد