تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 استقلال در حالی باید روز جمعه در هفته هفتم لیگ برتر با راه آهن بازی کند که آبی ها موفق شده آمار فوق العاده ای را برابر این تیم به ثبت رسانده است.



به گزارش "تک گل"، در 20 آخر دو تیم استقلال موفق شده در 16 بازی برنده شود که این یک آمار فوق العاده محسوب می شود. این تیم در 2 بازی مساوی کرده است و فقط در 2 بازی شکست خورده است که این نشان از برتری مطلق استقلال می دهد.

اما شاید بازی نوستالوژیک 2 تیم بازی دو تیم در بازی برگشت لیگ هشتم باشد، جایی که امیرقلعه نویی سرمربی وقت استقلال موفق شد با نتیجه 5 بر یک این تیم را شکست بدهد. در پایان این بازی محمود یاوری، سرمربی آن روزهای راه آهن در پایان بازی صحبت های جالبی را به زبان آورد: باید قبول کنیم که در این روزها سیل و زلزله هم نمی تواند جلوی این استقلال را بگیرد. اما بعد از این بازی استقلال در دربی تهران با پرسپولیس مساوی کرد و بعد از آن نتایج ضعیف این تیم شروع شد. البته استقلال در آن فصل در روز آخر و در بازی با پیام مشهد موفق شد قهرمانی را به شکل نوستالژیکی بدست بیاورد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد