تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

به گزارش "تک گل" مجید نامجومطلق  درباره اینکه امیر تتلو خواهان دریافت شماره 7 تیم فوتبال استقلال شده است، اظهار داشت: وقتی شهر شلوغ می شود، این اتفاقات رخ می دهد. من نمی دانم روی چه حسابی این ادعاها را می کند. وقتی تخصص این فرد فوتبال نیست، بهتر است برود و در عرصه خودش موسیقی فعالیت کند. فکر می کنم در همان بخش موفق تر باشد. فوتبال اینقدر هم راحت نیست که برخی ادعا می کنند.



شماره 7 سابق استقلال با اشاره به بایگانی شدن این پیراهن عنوان کرد: من از اول هم موافق این کار نبودم. اصلا معنا ندارد یک پیراهن را بایگانی کنند و به بازیکن دیگری ندهند. متاسفانه وقتی مسئولان چنین کارهایی می کنند، افرادی مثل تتلو هم به خودشان اجازه می دهند ادعای شماره 7 داشته باشند!

وی ادامه داد: اصلا بروند پیراهن شماره 7 را از بایگانی دربیاورند و به تتلو بدهند! متاسفانه این فرد حاشیه را دارد دوست دارد و این مسائل برایش رخ می دهد.

نامجو مطلق درباره شرایط تیم استقلال تاکید کرد: استقلال نتایج خوبی گرفته و صدرنشین است. اگرچه خیلی زیبا بازی نمی کند اما به هر حال از بعد نتیجه موفق بوده و برای این تیم آرزوی موفقیت می کنم.

وی با اشاره به مشکلاتی که بازیکنان خارجی برای استقلال به وجود آورده اند، گفت: استقلال از دیرباز با بازیکنان خارجی خودش این مشکلات را داشته است. متاسفانه همه خارجی های باشگاه داستان دار بوده اند. این فصل هم ما از پروپیچ و مگویان چیز خاصی ندیدیم. ریوالدو بد نبود و می توانست کمک کند که فسخ کرد. کرار هم آنقدر حاشیه دارد که توانایی هایش زیر سایه قرار می گیرد و نمی تواند بازی خوب خودش را انجام دهد.

نامجو مطلق در پایان افزود: امیدوارم استقلال روند خوبی را که در پیش گرفته، ادامه دهد و بتواند روزهای خوبی را سپری کند تا هواداران خوشحال شوند.

ماجرای پوشیدن پیراهن شماره هفت استقلال

ماجرای پوشیدن پیراهن شماره هفت استقلال

 

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد