تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد که اظهارنظر در خصوص کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برعهده مسئولان این باشگاه است.



به گزارش "تک گل" ، برانکو ایوانکوویچ در خصوص جلسه امروزش با علی‌اکبر طاهری در باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: جلسه امروز از سری جلسات معمول بعد از هر بازی بود که با طاهری داشتیم. ما پس از هر بازی جلسه‌ای می‌گذاریم، عملکرد تیم را آنالیز می‌کنیم و مشکلات را می‌بینیم. ما هم اینجا هستیم تا مشکلات را برطرف کنیم.

وی در ارتباط با کشمکش اخیرش با کمیته انضباطی عنوان کرد: این مسائل مربوط به باشگاه است و من در خصوص آن صحبت نمی‌کنیم.


نتایج تکمیل‌کننده بازی‌های خوب ما نیست

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که چه قولی به هواداران این تیم می‌دهد تا سرخپوشان در ادامه فصل موفق شوند، گفت: ما مایل هستیم بهترین کار را برای پرسپولیس انجام بدهیم، بازی به بازی بهتر از قبل شویم و در مجموع هم به نتیجه مطلوب برسیم. آن چیزی که برای ما مهم است آن است که هواداران از نحوه بازی کردن تیم خوشحال هستند، هر چند متأسفانه نتایج تکمیل‌کننده بازی‌های خوب ما نیست.


پرسپولیس استحقاق امتیازات بیشتر از این را داشته است

برانکو افزود: مسلماً پرسپولیس استحقاق امتیازات بیشتر از این را داشته است، اما این اتفاق نیفتاده که البته این هم به دلیل جذابیت فوتبال است. در مجموع من هم مطمئنم در پایان می‌توانیم نتیجه مطلوب هواداران را کسب کنیم.


فعلاً به ملوان فکر می‌کنیم نه دربی

وی در خصوص بازی پرسپولیس و استقلال در هفته یازدهم لیگ برتر هم عنوان کرد: شاید برخی از حساسیت‌ها برای این بازی از الان شروع شده باشد، اما فعلاً فقط به ملوان فکر می‌کنیم و می‌خواهیم بهترین عملکرد را در این بازی داشته باشیم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص فشردگی بازی‌های لیگ و اینکه این مسئله به پرسپولیس ضربه می‌زند، گفت: بالاخره برنامه لیگ فعلاً به این صورت است و ما بازی با سیاه‌جامگان را هم با فشردگی انجام دادیم. خوشبختانه بعد از بازی سنگین با صبا مقابل سیاه‌جامگان خبری از سنگینی و خستگی بازیکنان نبود که این مسئله بسیار خوب است. این خودش دلیلی است که متوجه شویم پرسپولیس از نظر فیزیکی، روحی و روانی در شرایط خوبی قرار دارد. البته طبیعی است که در فشردگی بازی‌ها تیم تحت فشار باشد، اما ما کارمان را به بهترین نحو انجام می‌دهیم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد