تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

به گزارش "تک گل" برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری تیمش بعد از بازی مقابل ملوان در کنفرانس خبری ظاهر و پاسخ گوی سوالات خبرنگاران شد.






تحت فشار بودیم
بازیکنان ما در این بازی پیروزی را خواستند و محکم مقابل حریف خود به میدان رفتند.می‌دانستیم بازی سختی داریم به خاطر کسب 3 امتیاز و بعد از پیروزی در مشهد یک مقدار تحت فشار بودیم. در بین دو نیمه با صحبت‌هایی که کردیم و تعویض‌هایی که داشتیم در نیمه دوم موفق عمل کردیم و بازی را بردیم.

بهترین دعوت، دعوت به تماشای دربی
شادی برد مقابل ملوان را با هوادارانمان تقسیم می‌کنیم. فکر می‌کنم بعد از این بازی شیرین‌ترین و بهترین دعوت است که به ورزشگاه بیایند و دربی را ببینند.

بنگتسون به وظیفه اش عمل کرد
بنگتسون وظیفه اش را به خوبی انجام داد و گل زد گرچه3 موقعیت را هم از دست داد اما چیزی که مرا خوشحال می‌کند این است که از موقعیت‌هایمان استفاده می‌کنیم. با تمرکز تحمل و صبوری همه چیز درست می‌شود. ضمن اینکه از بازی محکم خط دفاعی هم راضی هستم. آنها مقابل تیم خوب ملوان بدون اشتباه حاضر شدند.

طارمی دیر آمد جریمه اش کردیم
علت غیبت طارمی فقط مسئله انضباطی بود زیرا او دیر در تمرین تیمش حاضر شد و ما هم جریمه اش کردیم. همانطور که شاهد بودید ما از هیچ بازیکنمان در این بازی حتی دو کارته ها نیز صرفه نظر نکردیم.

از دیدار با استقلال خوشحال می شویم
طبیعی است که باید از بازی مقابل استقلال خوشحال شویم و برای من افتخار است که جزئی از این بازی باشم. دربی یک نمایش بزرگ ورزشی خواهد بود. خواست و شوق ما را همه می‌دانند و طبیعی است بزرگ‌ترین هدف ما همانند دربی گذشته پیروزی خواهد بود.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد