تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

روشن انتقادهایش بسوی افشارزاده مدیرعامل استقلال است.



به گزارش "تک گل"، روشن در مورد کسب نتیجه تساوی در دربی گفت: آقای مظلومی می توانست از تجربه بازی 3 ـ 2 استفاده کند که نکرد. اگر آن 3 تعویض استقلال اجباری باشد که هیچ ولی اگر نبود نباید تمام فرصت هایشان را می سوزاندند و هر سه تعویضشان را تمام می کردند. ما باید بدانیم که ممکن است فوتبال تا دقیقه 95 ، 96 هم طول بکشد و من فکر می کنم استقلال درست از همین قضیه ضربه خورد. درست است که خیلی زود به گل رسیدیم ولی چه اشکالی داشت با همان جوان هایمان حملاتمان را ادامه می دادیم؟

او در همین باره ادامه داد: هر دو تیم خوب بودند، نکته مثبت این بازی این بود که از هیچ بازیکن خارجی استفاده نشد به جز بنگتسون ما باید باور کنیم که بازیکنان خودمان بسیار بهتر هستند و نیازی نیست یکسری بازیکن خارجی بیاوریم و با آنها معادلات خارجی انجام بدهیم.

بازیکن سابق استقلال در مورد تفکرات مظلومی نظرش را اینگونه بیان کرد: من تعجب می کنم از اینکه پرویز مظلومی خودش فوروارد بوده اما تیمش مدام در نیمه دوم دفاع کرد. شما نگاه کنید آلمان 3 گل دریافت می کند اما باز هم به راحتی حمله می کند. ای کاش بعد از زدن گل مظلومی سیستم را تغییر نمی داد، در ضمن به نظر من نیازی به بیرون کشیدن یعقوب کریمی نبود.

وی در مورد عملکرد جوان های استقلال در این دربی اینگونه توضیح می دهد: ما از جوان هایمان تشکر می کنیم و آنها زحمت کشیده اند ولی جوان های استقلال و پرسپولیس فرزندخوانده های ما هستند. به نظر من بهتر از هر دو تیم از آکادمی های خودشان بازیکن بیاورند. نه اینکه قول یک میلیارد به جوان های دیگر بدهند تازه آخر سر هم پولی در کار نیست.

روشن در پایان با انتقاد به افشارزاده افزود: آقای افشارزاده چند سال پیش می گفت پیشکسوتان استقلال باید کنار تیم باشند، حالا که خودش مدیرعامل شده یادش رفته که چه حرفی زده، آدم باید بالا و پایینش یکی باشد و نه اینکه زمانی که بالا آمد همه چیز را فراموش کند. لیاقت آقای افشارزاده همان است که نظری جویباری معاونش باشد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد