تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 آمدن داریوش شجاعیان به استقلال فعلا منتفی شده است .



به گزارش "تک گل"، هافبک شیرازی گسترش  درمورد اینکه استقلالی ها خواهانش هستند و جلسه ای که دیروز برگزار شد می گوید: من از چیزی خبر نداشتم تا اینکه از طریق رسانه ها متوجه این جلسه شدم. من بارها گفته ام با گسترش فولاد قرارداد دارم و کاری از دستم بر نمی آید و هرچه که باشگاه تصمیم بگیرد همان را انجام می دهم.

او درمورد اینکه خودش به حضور در استقلال علاقه مند است یا خیر ادامه داد: خودتان می دانید که هرکسی آرزو  دارد در استقلال یا پرسپولیس که پرطرفدارترین تیم های ایران هستند بازی کند و من هم از این قاعده مستثنی نیستم.

 این بازیکن درمورد اینکه باتوجه به اینکه استقلال خواهان اوست فکر نمی کنی از این به بعد وظیفه سنگین تری داری زیرا نگاه ها بیشتر سمتت می رود می گوید: بله درست می گویید حق با شماست،از این به بعد هم وظیفه او سنگین تر می شود انشاالله بتوانم همه توانایی ای که در خودم می بینم را در زمین پیاده کنم که گسترش هم بتواند موفق شود.

وقتی از این بازیکن سوال شد در رابطه با پیشنهاد استقلال صحبتی با کمالوند داشته یا خیر پاسخ داد: خیر صحبتی با آقای کمالوند نداشتم. من کل زندگی و این پیشرفتم را مدیون آقای کمالوند هستم و به عنوان یک بزرگتر هرچیزی که آقای کمالوند بگوید من گوش می دهم چون هرجا نشسته ام گفته ام از اینکه با ایشان کار می کنم خوشحالم.

هافبک گسترش فولاد درمورد شرایط تیمشان در اردو آنتالیا ترکیه نظرش را اینگونه بیان کرد: خدا را شکر اردو ترکیه خوب است و همه چیز طبق برنامه جلو می رود کادرفنی همه چیز را مهیا کرده که ما بتوانیم یک اردو خوب را پشت سر بگذاریم که بتوانیم نیم فصل دوم را به خوبی شروع کنیم و باعث خوشحالی مردم تبریز و کادر مدیریت باشگاه شویم.

شجاعیان در پایان افزود: از کادرفنی و مدیریت باشگاه تشکر می کنم که واقعا هیچ چیز برای بازیکنان کم نگذاشتند تا بچه ها در رفاه و آسودگی خاطر به تمرین کردن بپردازند‌.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد