تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

نوبت دوم تمرین پرسپولیس در امروز از ساعت 16 در درفشی فر استارت خورد.



به گزارش "تک گل"، کریم باقری که در تمرین روز گذشته و نوبت صبح امروز غیبت داشت در این تمرین حضور داشت و همپای دیگر اعضای کادرفنی بازیکنان را مهیای بازی هفته آینده برابر تراکتورسازی کرد.

* مهدی طارمی مطابق روزهای گذشته به همراه محسن مسلمان وارد مجموعه تمرینی پرسپولیس شد و در زمان عبور از جایگاه خبرنگاران ضمن اینکه نگاهی غضب آلود به آنها داشت بعد از تکان دادن سرش، راهی رختکن شد.

* مارکو، مربی بدنساز پرسپولیس بخش اول تمرینی پرسپولیس را برعهده گرفت و بازیکنان زیر نظر او به تمرینات ویژه کششی و نرمشی انجام دادند.

* الکساندر لوبانف، قدیمی پور، محسن زاده و سوشا مکانی نیز زیر نظر ایگور پانادیچ و جدا از سایر بازیکنان به انجام تمرینات اختصاصی دروازه بانی پرداختند.

* وحید حیدریه، مدافع ملی پوش امید پرسپولیس که این روزها به دلیل مشکلات مالی با باشگاه، شرایط ویژه ای دارد در ابتدای تمرین دقایقی به گفتگو با مصطفی قنبرپور پرداخت.

* کادرفنی پرسپولیس در بخش دیگری از تمرین نوبت عصر، کار با توپ، سانتر از جناحین و بازی تحت‌فشار را برای شاگردانش در نظر گرفت.

* در جریان تمرین برانکو بازیکنان را به دو گروه تقسیم کرده و آنها را به ترتیب به مربی بدنساز سپرد تا تمرینات سرعتی و هوازی انجام دهند.

* در بازی تحت‌فشار نوراللهی توپ را از بین پاهای رامین رضاییان رد کرد که این اتفاق، خنده بازیکنان را به همراه داشت.

* در بخشی از تمرین مهدی طارمی در اجرای درست دستور برانکو ناکام ماند و توپش را از دست داد که سرمربی پرسپولیس از این بازیکن خواست به دلیل این مساله شنا برود و اینگونه او را تنبیه کرد.

* برخورد بابک حاتمی و امید عالیشاه باعث مصدومیت جزیی مدافع پرسپولیس شد که کادرپزشکی این تیم به صورت به مداوای حاتمی پرداختند.

* رامین رضاییان و سوشا مکانی در لحظات پایانی به تمرین پنالتی پرداختند و کری شدیدی نیز بین آنها راه افتاد.

* فوتبال درون تیمی بخش پایانی تمرین نوبت عصر بازیکنان این تیم را تشکیل می داد.

قرار است در پایان این تمرین مهدی طارمی جلسه ای با برانکو ایوانکوویچ در مورد مسائل اخیر جلسه ای داشته باشد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد