تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

پرسپولیسها امروز در تمرینی با نشاط کارهای تاکتیکی خود را انجام دادند.



به گزارش "تک گل"، رضا خالقی فر، هافبک سرخپوشان که در چند هفته اخیر به دلیل مصدومیت قادر به همراهی سرخپوشان نبود امروز به تمرینات گروهی اضافه شد.

* تمرین با حضور حدود 30 هوادار و از ساعت 11 در مجموعه درفشی فر آغاز شد و تمامی اعضای کادرفنی و بازیکنان در آن حضور داشتند.
* خبر خوش برای برانکو ایوانکوویچ بازگشت رضا خالقی فر به تمرینات گروهی و پایان مصدومیت این بازیکن بود و سرمربی پرسپولیس اکنون می تواند از تمام پتانسیل تیمش استفاده کند.
* ماجرای بلیت استادیوم و قیمت آن، مساله ای بود که مورد سوژه یکی از برنامه های تلویزیونی قرار گرفته بود و دوربین این برنامه با حضور در درفشی فر گفتگویی با هواداران در این ارتباط انجام داد. اغلب هواداران اعتقاد داشتند اگر بلیت ارزان باشد استقبال از بازی ها زیاد خواهد بود.
* آبیاری چمن استادیوم درفشی فر شرایط سختی برای بازیکنان به وجود آورده بود و بخشی از زمین دچار آب‌گرفتگی شده بود.
* مطابق همیشه پیش از آغاز تمرین، بازیکنان دقایقی در کنار برانکو حاضر شدند و به صحبت های سرمربی شان حول شرایط و آیتم های تمرینی امروز گوش دادند.
* تمرین زیر نظر مارکو، مربی بدنساز این تیم آغاز شد و انجام حرکات کششی و نرمشی شروع‌کننده تمرین امروز بازیکنان پرسپولیس بود.
* تمرین امروز سرخپوشان بر پایه ریکاوری و انجام تمرینات شاداب بود. سرخپوشان ابتدا به 4 گروه تقسیم شده و دور زمین به نرم‌دوی پرداختند سپس عبور از موانع و پرش از روی مانع‌های چیده‌شده در زمین قسمت دیگری از تمرین امروز بازیکنان پرسپولیس بود.
* پس از این تمرین بازیکنان به دو قسمت تقسیم شده، گروه اول زیر نظر مارکو تمرینات کششی و نرمشی را انجام می‌دادند و گروه دیگر در یک چهارم زمین هدبال بازی کردند. در بازی هدبال بازیکنان باید بدون استفاده از پا یا سایر نقاط بدن و تنها با ضربات سر توپ را به یکدیگر پاس داده و تبدیل به گل می‌کردند. این تمرین شاداب و با طراوت باعث شد تا سرخپوشان با خنده زیاد تمرین را برگزار کنند.
* کریم باقری مربی تیم پرسپولیس در دقایقی از تمرین همراه با سایر سرخپوشان تمرین کرد.
* در حالی که نزدیک به 50 دقیقه از تمرین گذشته بود بازیکنان جایشان را با یکدیگر عوض کرده و آن عده که هدبال بازی می‌کردند به کارهای کششی و نرمشی مشغول شدند و گروه دیگر که کارهای نرمشی و کششی انجام می‌دادند به بازی هدبال پرداختند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد