تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 پرسلولیسی ها زیر نظر برانکو و در دو گروه تمرین خود را در درفشی فر پشت سر گذاشتند.



به گزارش "تک گل"، شاگردان برانکو ایوانکوویچ مطابق روزهای گذشته تمرین خود را در دو گروه پشت سر گذاشتند.

* بازیکنان سحرخیز پرسپولیس از ساعت ٨:٣٠ دقیقه در درفشی فر حاضر شدند تا تمرین خود را از ساعت ٩:٣٠ دقیقه آغاز کنند.

* گروه اول که شامل بازیکنان هجومی خود را با حضور در چمن آغاز کردند. تمرینات کششی و بدنی و در ادامه پرش از موانع از آیتم های ابتدایی تمرین بود.

* بازیکنان تیم "ب" پرسپولیس نیز در پشت در حضور داشتند که با هماهنگی های به عمل آمده با یک دستگاه اتوبوس راهی ورزشگاه شهید کاظمی شدند.

* در ادامه ى تمرین گروه دوم که شامل عناصر تهاجمی این تیم بود با حضور در چمن آیتم های مربوط به کارهای پشت سر گذاشتند. راه های هجوم به دروازه و شوتزنی از آیتم هایى بود که بازیکنان آن را اجرا کردند.

* کرى دروازه بانان تیم با کریم باقری روى شوت های این عضو کادرفنی از نکات جالب توجه بود و سوشا مکانى با مهار شوت باقرى به شکل عجیبى به شادى مى پرداخت و از روحیه بالاى خودش خبر داد.

* ایگور پانادیچ در ادامه تمرینات دروازه بانان تیمش با ایجاد سد دفاعی سه نفره و حضور یکی از ٤گلر درون دروازه از آنها میخواست به اشکال مختلف دروازه را باز کنند.

* با توجه به مجاورت محل تمرین پرسپولیس با پایگاه آتش نشانی و مانور این پایگاه، در جریان تمرین لحظات جالبى نیز اتفاق افتتد و برخی بازیکنان تمرکز خود را روی مامورانی که با حضور در پشت بام به مانور مشغول بودند، قرار داده بودند.

* استقبال تنها ٢ نفر از هواداران و حضورشان روی سکو از دیگر نکات جالب توجه این تمرین بود.

* پایانبخش تمرین امروز حضور بازیکنان عناصر در بخشی از زمین به پاسکارى هاى هدف دار پرداختند.

* رضا خالقی فر مطابق دو تمرین قبلی در تمرین امروز هم در جمع دیگر بازیکنان حاضر شد تا مشخص شود کاملا از بند مصدومیت خارج شده است.

* عبور از موانع و در ادامه حکات ترکیبی و شوتزنی پایانبخش تمرین گروه تهاجمی بود و بازیکنان تدافعی تیم نیز در این زمان با حضور در سالن وزنه به تمرین پرداختند.

* پرسپولیسی ها در نوبت عصر نیز از ساعت ١٦ تمرین خود را در درفشى فر پیگیرى خواهند کرد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد