تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

بدهی مالی باشگاه پرسپولیس به دو مربی خارجی اش، شائبه خطر کسر امتیاز از این تیم را افزایش داده است.



به گزارش "تک گل"، مانوئل ژوزه، سرمربی سابق پرسپولیس که به شکلی عجیب از این تیم کنار گذاشته شد با ارائه شکواییه ای خواستار مطالبات مالی اش از این تیم شده است. این پرونده اکنون پرسپولیس را با چالش کسر امتیاز مواجه کرده است و البته طاهری به عنوان سرپرست این تیم اعلام کرد با حمایت هواداران هیچ خطری پرسپولیس را تهدید نمی کند: فقط مانوئل نیست بلکه احکام یکی یکی می‌آیند و همین مسئله کار را برای ما سخت کرده است. من فقط نشست خبری می‌گذارم و به همه اعلام می‌کنم که این احکام چگونه به باشگاه می‌رسد.

وی ادامه داد: مطمئناً اجازه نمی‌دهیم امتیازی از پرسپولیس کم شود ولی هواداران نقش مهمی در کمک به باشگاه خواهند داشت که فردا این موضوع را اعلام می‌کنم.

طاهری در مورد اینکه آنها نیز همچون استقلال و مشکلش با لاوره از سازمان لیگ در این رابطه کمک می گیرند گفت: تا ‌آنجا که من می‌دانم استقلال از طریق اسپانسر این هزینه را تأمین کرد ولی اولین و آخرین امید ما بعد از خدا هواداران خواهند بود ان‌شاءالله ‌آ‌نها به کمک ما بیایند تا تأمین وجه کنیم و دردسر جریمه و کسر امتیاز را نداشته باشیم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد