تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

مدافع ارمنستانی استقلال نمی تواند تیمش را در اردوی ارمنستان همراهی کند.



هرائر مگویان هم اکنون در اردوی تیم ملی کشورش است و قرار است در تاریخ ششم فروردین ماه در بازی دوستانه به مصاف البانی برود. به همین دلیل حضور او در بازی با هاماربی منتفی است.

پیش از این گفته می شد مگویان به اردوی استقلال در سوئد ملحق می شود.




 اعضای تیم فوتبال استقلال برای برگزاری بازی دوستانه با هاماربی سوئد ساعت ٥ صبح فردا به سمت سوئد پرواز می کند.

استقلالی ها قرار است از قسمت vip فرودگاه استکهلم وارد سوئد شوند و در هتل اسکاندیناتون این کشور که ٤ ستاره است اسکان پیدا کنند.

بازی دوستانه استقلال - هاماربی روز ششم فروردین در استکهلم سوئد برگزار می شود.



 شرکت پوما برای بازی دوستانه با هاماربی اسپانسر استقلال شد.

استقلال باید روز ششم فروردین ماه در بازی دوستانه به مصاف هاماربی برود و شرکت پوما کفش های بازیکنان استقلال را تامین خواهد کرد.

استقلال در حالی قرار است روز ششم فروردین ماه با هاماربی بازی کند که به احتمال فراوان مهدی رحمتی، حنیف عمران زاده و ارش برهانی را به دلیل مشکل ممنوع الخروجی در اختیار نخواهد داشت.



 سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: اگر به سوئد نمی‌رفتیم هم اعتبار فوتبال ایران زیر سوال می‌رفت و هم باشگاه جریمه سنگینی را متحمل می‌شد.

به گزارش "تک گل"، در حاشیه تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در خصوص سفر آبی‌پوشان به کشور سوئد و اینکه در نهایت این تیم مجبور شد به سوئد برود گفت: ما مجبور هستیم به این سفر برویم چون باشگاه قراردادی را به امضا رسانده بود و قطعا اگر به این سفر نمی‌رفتیم جریمه سنگینی متحمل می‌شدیم ضمن آنکه اعتبار باشگاه استقلال و به خصوص فوتبال ایران زیر سوال می‌رفت.

وی افزود: البته ما نفرات زیادی را در این سفر ممکن است در اختیار نداشته باشیم به طور مثال روزبه چشمی و جابر انصاری مصدوم هستند و آرش برهانی، رحمتی و عمران‌زاده هنوز مشکل خروج از کشور دارند که این مسائل حل نشده است.

وی افزود: پروپیچ از کشور خودش به ما اضافه خواهد شد ولی هنوز مشخص نیست آیا  مگویان می‌تواند به سوئد بیاید یا خیر.

مظلومی تاکید کرد: قرار بود سفر ما به مدت یک هفته و طولانی باشد اما حالا ما 4 روزه به سوئد می‌رویم و بلافاصله بعد از پایان مسابقه به ایران بازخواهیم گشت.

سرمربی تیم استقلال با اشاره به بازی آینده تیمش مقابل استقلال خوزستان در لیگ برتر گفت: در هر صورت ما فرصت زیادی برای آماده‌سازی جهت آن مسابقه نخواهیم داشت و هر وقت به تهران برگردیم بلافاصله باید تمریناتمان را شروع کنیم. به همین علت باید برای بازی روز 15 فروردین آماده شویم هرچند در این مسابقه مصدوم و محروم زیاد داریم. هرچند جابر انصاری به مسابقه با استقلال خوزستان می‌رسد و خسرو حیدری نیز شرایط خوبی پیدا کرده و با ما در اردوی سوئد حضور خواهد داشت.

سرمربی تیم استقلال در پایان در پاسخ به این سوال که می‌توانی یک دروغ سیزده بگویید گفت: من دروغ بلد نیستم بگویم و به همین علت جوابی برای این سوال شما ندارم.


 

جدید : با وجود تمام مشکلاتی که در راه خروج بازیکنان وجود داشت باشگاه استقلال فردا کاروان خود را با تمام بازیکنان راهی سوئد می کند.

پرویز مظلومی که در ابتدا مخالف برگزاری بازی دوستانه با هاماربی در شرایط فعلی بود در نهایت به خاطر برخی مشکلات و فشارها زیر بار برگزاری بازی در سوئد رفت اما با این شرط که در سفر به استکهلم تمام نفرات موجود را در اختیار داشته باشد.

پیرو همین خواسته باشگاه که خوب می دانست چند تن از ستاره هایش مشکل مالیاتی و ممنوعیت خروج از کشور را دارند رایزنی برای حل و فصل این مشکل را آغاز و در نهایت توانست زمینه سفر این نفرات به سوئد را فراهم کند به همین خاطر نفراتی مثل مهدی رحمتی، حنیف عمران زاده، میلاد فخرالدینی و خسرو حیدری با کاروان استقلال راهی استکهلم می شوند تا در بازی با هاماربی به میدان بروند.

تنها بازیکنانی که استقلال را همراهی نمی کنند امید ابراهیمی تک ملی پوش آبی ها و بازیکنان مصدوم تیم از جمله روزبه چشمی خواهند بود.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد