تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 پرسپولیس که در اردوی تدارکاتی عمان به سر می برد موفق شد در یک دیدار پر گل العروبه را با نتیجه شش بر چهار شکست دهد.



به گزارش "تک گل"، پرسپولیسى ها در این دیدار جنجالى و پرگل در نهایت حریف خود را  با نتیجه 6بر 4 شکست دادند.

پرسپولیس بازى را با ترکیب سوشا مکانی، بابک حاتمی، محمد انصاری، مایکل اومانا، لوکا ماریچ، احمد نورالهی، میلاد کمندانی، امید عالیشاه (کاپیتان)، محسن مسلمان، علی علیپور و جری بن‌سون آغاز کرد و در نهایت نیمه اول را با تساوى ٢ بر ٢ به پایان رساندند. علی علیپور و بنگسون برای پرسپولیس در نیمه اول گل زدند.

برانکو ایوانکوویچ در این بازى تدارکاتى که بازیکنان ملى پوش خود را در اختیار نداشت نیمه دوم را با تغییراتى در ترکیب تیمش آغاز کرد و بر این اساس سوشا مکانی، محسن بنگر، علیرضا نورمحمدی، محمد انصاری، بابک حاتمی، وحید حیدریه، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده، امید عالیشاه، علی علیپور و جری بنگستون به میدان رفتند.

پرسپولیس در نیمه دوم و در همان ابتدا با گل احمد تقى از حریف عقب افتاد اما فرشاد احمدزاده با حرکتى انفرادى زیبا و بعد از جا گذاشتن چند بازیکن العوروبا گل تساوى را به ثبت رساند.


على علیپور در غیاب طارمى موفق شد گل دوم خود و چهارم پرسپولیس را به ثمر برساند و العوروبا موفق شد از روى نقطه پنالتى گل تساوى را در این بازى مهیج به ثمر برساند.

فرشاد احمدزاده بار دیگر روى ارسال علیپور گل پنجم تیمش را به ثمر رساند و در حالى که پرسپولیس دقایق پایانى را با توجه به اخراج محسن مسلمان ١٠ نفره به بازى ادامه مى داد این علیپور بود که موفق شد گل ششم سرخپوشان را به ثمر برساند و خودش نیز هت تریک کند.

برانکو در این نیمه و در دقایق پایانى سوشا مکانى را از زمین خارج کرد و محسن زاده را به میدان فرستاد و
مهدى رحمتى و آیینه چى نیز جانشین عالیشاه و انصارى شدند.

نکته جالب توجه در این بازى گرامیداشت یاد و خاطره هادى نوروزى در دقیقه ٢٤ بود و العوروبا برنامه ویژه اى در این رابطه در نظر گرفته بود.

على اکبر طاهرى، سرپرست باشگاه پرسپولیس با حضور در جایگاه ویژه این دیدار جنجالى و زیبا را از نزدیک تماشا کرد.

بازیکنان پرسپولیس به شدت از عملکرد داور این دیدار ناراضى بودند و به سوت هاى او اعتراض داشتند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد