تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

تمرین شاداب پرسپولیسیها از ساعت 11 در ورزشگاه درفشی فر برگزار شد.



به گزارش "تک گل"، تمرین با قربانی گوسفند و جشن هواداران پرسپولیس شروع شد و حدود 100 هوادار با حضور روی سکوها به تشویق بازیکنان و تشکر از آنها بابت برد چهارگله بر رقیب سنتی پرداختند.

پرسپولیسی ها که با حضور علی اکبر طاهری، سرپرست این باشگاه در رختکن برای او جشن مفصلی گرفته بودند در ادامه در حالی در زمین حضور یافتند که باید از تونل انسانی عبور می کردند و مورد تشویق قرار می گرفتند.

در ادامه نیز برانکو در میانه میدان دقایقی برای شاگردانش به صحبت پرداخت و از آنها خواست بابت این پیروزی مغرور نشوند و به 4 بازی حساس باقی مانده فکر کنند.

* فرشاد احمدزاده به دلیل مصدومیت به همراه دیگر بازیکنان تمرین نکرد و به همراه فیزیوتراپ تیم به نرم دوی پرداخت.

* برانکو ایوانکوویچ به شیوه ای جدید و به طور مداوم بیش از 2 دقیقه مورد تشویق هواداران حاضر قرار گرفت و به ابراز محبت آنها پاسخ داد.

دروازه بانان پرسپلولیس در گوشه ای از زمین به همراه پانادیچ به تمرین اختصاصی پرداختند.

* هواداران پرسپولیس از رامین رضاییان درخواست کردند شادی گل خود در دربی را تکرار کند که با پاسخ مثبت او همراه شد و او به شیوه رونالدو شادی کرد و در ادامه عدد 8 را به دلیل ارادتش به علی کریمی نشان داد.

* بازیکنان پرسپولیس بعد از چند دور دویدن در دو گروه تقسیم شدند. بازیکنان اصلی که در برابر استقلال به میدان رفته بودند به ریکاوری پرداختند و دیگر بازیکنان در گروه دیگر به تمرین پرداختند.

* مایکل اومانیا، مدافع کاستاریکایی پرسپولیس پسر خود را به درفشی فر آورده بود و او با توپی در گوشه ای از زمین به بازی می پرداخت.

* تشویق منشوری جری بنگستون و یادآوری گلزنی او در دربی رفت از نکات جالب توجه این تمرین بود.

* در ادامه تمرین طاهری در اتاق مدیریت مجموعه درفشی فر حضور یافت و البته سورپرایز شد. لیدرهای باشگاه و مدیر مجموعه در اقدامی غافلگیر کننده برای سرپرست این باشگاه تولد گرفتند و البته خواهان کیک مالی کردن او بودند که با مخالفت طاهری مواجه شد.

* سرپرست پرسپولیس در ادامه و بعد از برش کیک در برابر شعارهای کری خوانی لیدرهای پرسپولیس هم مخالفت کرد و درخواست کرد به حریف شان در این شرایط احترام بگذارند.

* بازیکنان اصلی پرسپولیس بعد از یک ساعت تمرین به رختکن رفتند تا بعد از دوش گرفتن درفشی فر را ترک کنند.

* بازیکنان نیمکت نشین پرسپولیس زیر نظر برانکو و دیگر دستیارانش به بازی درون تیمی پرداختند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد