تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 پرسپوليسى ها بعد از پيروزى برابر گسترش در درفشى فر حضور يافتند تا تمرين ريكاورى خود را پشت سر بگذارند.



به گزارش "تک گل"، شاگردان برانكو ايوانكوويچ بعد از پيروزى ٤ گله در تبريز برابر گسترش در درفشى فر حضور يافتند و زير نظر كادرفنى ريكاورى كردند.


* برانكو ايوانكوويچ به همراه كادرفنى اش با ون اختصاصى اش از ساعت ١٠:٣٠ دقيقه در درفشى فر حضور يافت و كريم باقرى نيز بلافاصله بعد از او به محل تمرين آمد.

 
* حدود ٥٠ هوادار با حضور در درفشى فر به تشويق بازيكنان پرداختند و درخواست كردند با پيروزى در بازى پايانى قهرمانى را به نام اين تيم كنند.


* لوكا ماريچ و جرى بنگستون زودتر از ساير بازيكنان در چمن حضور يافتند و به كرى خوانى پرداختند. اين دو براى گل كردن توپ از روى نقطه پنالتى به صورت مستقيم با يكديگر به رقابت پرداختند.


* تمرين پرسپوليس طبق اعلام كادرفنى، قرار است از ساعت ١١ آغاز شود.


* محسن بنگر امروز در كنار ديگر بازيكنان به دويدن دور زمين پرداخت و به نظر مى رسد مصدوميتش بهبود يافته است.


* ميلاد كمندانى و رضا خالقى فر نيز كه در روزهاى اخير به دليل مصدوميت قادر به همراهى پرسپوليس نبودند، در تمرين امروز حضور يافتند و همراه سايرين دستورات برانكو را اجرا كردند.


* يك دستگاه دوربين هلى شات برفراز درفشى فر در حال تصويربردارى از تمرين پرسپوليس است.

 
* شوخى بازيكنان پرسپوليس با اين دوربين لحظات جالبى را خلق كرد و بازيكنان و خصوصا محسن مسلمان قصد داشتند با در آوردن كفش خود و پرتاب به سمت آن، اين دوربين يا به قول خودشان سفينه فضايى را منهدم كنند.

 
* شوخى بازيكنان و عدم تمركز آنها روى تمرين با واكنش برانكو همراه شد و او به اين مساله اعتراض كرد و خواهان نظم در تمرين شد.

 
* شوخى بازيكنان و عدم تمركز آنها روى تمرين با واكنش برانكو همراه شد و او به اين مساله اعتراض كرد و خواهان نظم در تمرين شد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد