تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 برخورد کادر مدیریتی استقلال با افرادی که از این باشگاه جدا شدند می تواند در بلند مدت نتایج نا مناسبی به همراه داشته باشد.



ثبت قرارداد منصوریان با استقلالی ها در حالی اتفاق افتاد که هنوز پرونده تسویه حساب استقلالی ها با سرمربی فصل گذشته آنها مفتوح است. البته مظلومی تنها فردی نیست که از کادر مدیریتی استقلال بابت لیگ پانزدهم طلبکار است و بازیکنانی مانند وحید طالب لو، حنیف عمران زاده و آرش برهانی که به مانند مظلومی سالها برای پیراهن آبی این تیم زحمت کشیده اند و از سرمایه های این باشگاه محسوب می شوند، همچنان از این تیم طلبکار هستند.


البته موضوع بدهی استقلالی ها به اعضای این باشگاه موضوع تازه ای نیست و بدهی 70 میلیاردی این باشگاه نشان می دهد که آبی های تهرانی در این موضوع تاریخچه ای طولانی دارد اما انتظار می رفت تا استقلالی ها حداقل در برخورد با افرادی که سالها برای پیراهن آبی زحمت کشیدند سیاست جدیدی را اتخاذ کنند. آرش برهانی و حنیف عمران زاده بی توجه به این طلبکاری ها راهی پیکان و خونه به خونه شدند اما مظلومی و طالب لو همچنان بلاتکلیف منتظر وفای به عهد استقلال در پرداخت مطالبات خود هستند.


باشگاه استقلال به مانند بسیاری دیگر از باشگاه های ایرانی در برخورد با سرمایه های خود سیاستی را در پیش گرفته است که در نهایت منجر به تولد نسل و بازیکنانی در فوتبال ایران می شود که با نگاه به گذشتگان خود، در روز سخت برای پیراهن تیمی که بر تن دارند هیچ ارزشی قائل نخواهند بود.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد