تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

رئال مادريد با ارائه نمايشي درخشان، موفق شد مقابل بيلبائو 5-0 به پيروزي برسد.



رئالی ها که در 9 دیدار قبلی در برنابئو م بیلبائو را شکست داده بودند، امشب هم مقابل حریف به یک پیروزی پرگل رسیدند.
رونالدو که در دیدارهای اخیر فوق العاده کار کرده، در این دیدار هم وقت را تلف نکرد و در همان دقیقه 2، گل اول را به ثمر رساند. ارسال دیدنی گرت بیل، با ضربه ستاره پرتغالی، به گل اول تبدیل شد.
حملات رئال ادامه پیدا کرد اما آنها برای رسیدن به گل دوم، تا دقیقه 41 صبر کردند. بنزما که در دیدار مقابل لودوگورتس، گل پیروزی رئال را به ثمر رسانده بود، این بار روی ارسال مودریچ، با ضربه سر دروازه حریف باز کرد.
رئال نیمه دوم را هم هجومی آغاز کرد و باز هم رونالدو بود که در نقش گلزن ظاهر شد. همکاری خوب بیل و بنزما و در نهایت پاسی که در محوطه شش قدم به رونالدو رسید و او هم خیلی راحت، دروازه ایرایسوس را برای بار سوم باز کرد.
بنزما در دقیقه 69 شب خوبش را با زدن گل دوم خود و گل چهارم رئال، تکمیل کرد. این بار رونالدو با یک پاس خوب، ستاره فرانسوی را در موقعیت گلزنی قرار داد و هم از این موقعیت به خوبی استفاده کرد.
در نهایت در دقیقه 88، رونالدو هت تریکش را با زدن گل پنجم رئال تکمیل کرد. رئال با این پیروزی 15 امتیازی شد و به رتبه چهارم جدول صعود کرد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد