تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 بارسلونا تا بدینجا در بازار نقل و انتقالات تابستانی و در مقایسه با رئال مادرید و اتلتیکو، سود کمتری از فروش بازیکنان خود به دست آورده است.



به گزارش "تک گل www.takgoal.com"، بارسلونا تا بدینجای کار 9 بازیکن خود را از دست داده و جالب اینکه تنها 13.6 میلیون یورو از این همه خروجی کسب کرده است. بارسا از فروش بارترا به دورتموند 8 میلیون یورو، از فروش هلیلوویچ به هامبورگ 5 میلیون یورو و از فروش آدریانو به بشیکتاش نیز 600 هزار یورو درآمد به دست آورده است.

 

در عوض، دنی آلوس، کریستین تیو، مونتویا، فرمالن، الکس سانگ و ساندرو نیز بدون اینکه بارسا حتی یک یورو از جدائیشان سود کند، این تیم را ترک کرده اند. البته در قرارداد قرضی فرمالن با رم و نیز تیو با فیورنتینا قید شده است که تابستان آینده در صورت رضایت این باشگاه ها، بارسلونا 8 میلیون یورو بابت دائمی شدن قرارداد فرمالن و تیو دریافت خواهد کرد.

 

رئال مادرید اما تنها با فروش خسه به پاری سن ژرمن، 25 میلیون یورو کسب کرده است. مدران و ماسکارال نیز با 1.5 و 1 میلیون یورو به باشگاه هایی دیگر رفته اند.

اتلتیکو هم دو روز پیش بورخا باستون را با 18 میلیون یورو به سوانسی واگذار کرد تا این باشگاه نیز تنها با فروش یک بازیکنش، سود بیشتری نسبت به بارسلونا در بازار نقل و انتقالات کسب کرده باشد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد