تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

تیم فوتبال رئال موفق شد با نتیجه 4-0 تیم ایبار را شکست دهد.

 رئال مادرید که در هفته گذشته از دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان برابر وولفسبورگ در آلمان شکست خورد، واضح بود که بیشتر از ایبار تمرکز خود را به بازی برگشت و  آینده برابر وولفسبورگ معطوف کرده چرا که اکثر یاران اصلی این تیم به تصمیم زیدان در مصاف امروز با ایبار روی نیمکت نشسته بودند. بازی را سفید پوشان مادریدی بهتر آغاز کردند و با خطای چسبیده به محوطه جریمه ایبار روی خسه صاحب ضربه آزاد شدند که هامس رودریگز با قرار گیری پشت توپ، آن را در 5مین دقیقه بازی به گل تبدیل کرد.


بازی آرام دنبال می شد که در 17مین دقیقه مجددا رنگ گل به خود دید. پاس در عمقی که برای رونالدو فرستاده شده بود را این فوق ستاره پرتغالی با سر توپ و پاسی عرضی برای لوکاس وازکز محیا کرد تا وازکز دومین گل رئال را در این جدال به ثمر برساند. تنها 2 دقیقه بعد باز هم خط دفاعی آسیب پذیر ایبار برای مادرید گل ساخت. در موقعیتی شبیه به ضد حمله این بار کریس رونالدو بود که مقابل دروازه  با دریافت پاس از خسه گلزنی می کرد.


ایبار که توپ را در میانه های زمین خوب به گردش در می آورد اما به آسانی ضد حمله می خورد. در 39مین دقیقه و در ادامه همین اشتباهات دفاعی و آفساید گیری های ضعیف باز هم رونالدو از فرصت استفاده کرد و با فراری در عمق و ارسال پاس عرضی کمک کرد تا خسه به اولین گلش و رئال مادرید به چهارمین گلش در این مسابقه دست یابد. بازی با معدود موقعیت های دو تیم در نیمه اول به اتمام رسید.


بر خلاف نیمه اول در نیمه دوم بازی از تب و تاب خود افتاده بود و علی رقم برخی موقعیت های دو تیم به خصوص ایبار که با واکنش کیکو کاسیا نیز همراه بود، دروازه ها بسته ماند. در دقیقه 73 کریستیانو رونالدو این شانس را داشت که در این دیدار 2 گله شود اما ضربه وی در دهانه دروازه به بیرون رفت. بازیکنان ایبار نیز خیلی خوش شانس نبودند و یک بار هم که موفق شده بودند کیکو کاسیا را تسلیم کنند ضربه پایانی خود را به تیر دروازه برخورد شده دیدند. بازی با همان 4 گل به ثبت رسیده در نیمه اول به اتمام رسید تا رئال مادرید پیش از آغاز دیدار اتلتیکو مادرید و اسپانیول به رتبه دوم جدول با 2 امتیاز بیشتر صعود کند و ایبار نیز در همان رده نهم جدول باقی بماند.

 

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد