تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

تیم رئال موفق شد در خانه سوسیه داد در اولین هفته لالیگا، این تیم را 3-0 شکست دهد.

 

 رئالی ها در شبی که چند بازیکن اصلی شان را در ترکیب نداشتند، در نهایت توانستند با سه گل در آنوئتا به پیروزی برسند و  فصل با سه امتیاز شیرین خارج از خانه شروع کنند.



رئالی ها بازی را هجومی آغاز کردند و تنها 2 دقیقه از بازی سپری شده بود که گرت بیل گل اول بازی را به ثمر رساند. روی ارسال دیدنی دنی کارواخال از سمت راست، گرت بیل زودتر از مدافعان حریف ضربه سر را زد و دروازه را باز کرد.



بعد از این گل بازیکنان میزبان تا اندازه ای بازی را در دست گرفتند و حتی می توانستند در دقیقه 13، روی اشتباه سرخیو راموس دروزازه رئال را باز کنند اما حضور به موقع کیکو کاسیا، دروازه رئال را نجات داد.

 
در ادامه بازی متعادل تر شد و رئالی ها هم حملات شان را از سر گرفتند تا اینکه در دقیقه 40، مارکو آسنسیو اختلاف را به دو گل افزایش داد. روی پاس عالی رافائل واران بود که آسنسیو در موقعیت گلزنی قرار گرفت و با یک ضربه چیپ تماشایی، کار را تمام کرد. در دقایق پایانی نیمه اول اتفاق خاصی رخ نداد و این نیمه با همان دو گل به پایان رسید.

 
دو تیم نیمه دوم را هجومی آغاز کردند و هر دو تیم موقعیت های خوبی روی دروازه هم ایجاد کردند اما کم دقتی در زدن ضربات آخر، مانع از رسیدن آنها به گل می شد. در دقیقه 70، رئال می توانست با ضربه تماشایی کوواچیچ از پشت محوطه جریمه به گل برسد اما واکنش تماشایی دروازه بان سوسیداد، دروازه این تیم را بسته نگه داشت.

 

در دقایق پایانی، بازیکنان سوسیداد که به دنبال جبران گل های خورده بودند، بی محاباتر به سوی دروازه رئال حمله کردند اما تلاش آنها ثمری نداشت. در مقابل این رئال بود که در آخرین ثانیه های بازی، به گل سوم رسید.

 

روی پاس تماشایی خامس، گرت بیل با دروازه بان حریف تک به تک شد و بعد از پشت سر گذاشتن او، به راحتی دروازه خالی را باز کرد تا رئال در این دیدار خارج از خانه، به پیروزی 3-0 برسد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد