تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 فلورنتينو پرس رئيس باشگاه رئال مادريد احتمالا مشهورترين چهره اي است که يک مدير باشگاه ايراني با وي عکس يادگاري انداخته است.



به گزارش "تک گل www.takgoal.com" مدیران پرسپولیس در شرایطی سفر خود به اسپانیا را به پایان می‌ برند که هنوز مشخص نیست که چرا این باشگاه اسپانیایی علاقمند به همکاری با همتای ایرانی خود است. همکاری ای که به نظر می‌ رسد بیش از مساله ورزشی ریشه اقتصادی تجاری داشته باشد.

پرس که در حوزه ساخت و ساز مشهورترین پیمانکار کشور اسپانیاست در دو سال گذشته با 4 مدیر باشگاه پرسپولیس مکاتبه کرده و همین که این مذاکرات را با وجود تغییرات سرگیجه آور در ایران قطع نکرده به این معناست که او به این همکاری علاقمند است. گفته می‌ شود پرس قصد سرمایه گذاری های کلان در حوزه ساخت و ساز در ایران را دارد که همین مساله باعث شده این رئیس باشگاه مشهور اسپانیایی درهای مذاکره را برای مدیران ایرانی باز بگذارد. البته رئال یک باشگاه خصوصی است و با وجود همه ملاحظه ها آنچه که به مساله درآمدزایی و منافع باشگاه برمی گردد کاملا با چارچوب پیش خواهد رفت.

رئال مادرید برای بازی دوستانه با پرسپولیس 3میلیون یورو پیشنهاد داده و البته جا برای تخفیف وجود دارد. ظاهرا اسپانسری با مبلغ یک تا یک‎ونیم یورو یا درآمدی بیشتر برای حمایت مالی پا پیش خواهد گذاشت که این مساله بار مالی بازی را برای پرسپولیس کاهش خواهد داد. همچنین پرسپولیس روی حق پخش بازی حساب ویژه ای بازی کرده که اگر در این مورد به عدد و رقم برسد احتمالش است که بازی هر چه سریع تر به مرحله برنامه ریزی برسد. ظاهرا تاریخ تیرماه برای انجام این بازی در نظر گرفته شده است. البته به شرط اینکه حاشیه های ایجاد شده پیرامون سفر پرسپولیس به اسپانیا کل پروژه را به هوا نبرد. در نهایت در حال حاضر توپ در زمین پرسپولیس است، آنها به آنچه می‌ خواهند تقریبا رسیده اند و مشکل خاصی هم وجود ندارد، الی حدود یک میلیون یورو کسری که باید برای جبرانش روی تبلیغات حساب ویژه ای باز کرد. 

عکس مسئولان پرسپولیس در اسپانیا

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد