تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

نتیجه بازی مالاگا و رئال مادرید 1-2

 رئال مادريد در ديداري دشوار و نفس گير، توانست با نتيجه 2-1 مالاگا را شکست بدهد.

شاگردان آنچلوتی در این دیدار خارج از خانه حسابی به دردسر افتادند اما در نهایت توانستند با کسب سه امتیاز، شانزدهمین پیروزی پیاپی شان را جشن بگیرند که یک رکورد برای این باشگاه محسوب می شود.
بازی با برتری رئال آغاز شد و بعد از اینکه کامنی یک بار دروازه مالاگا را باز کرد، کریم بنزما در دقیقه 18، گل اول بازی را به ثمر رساند. ارسال رونالدو از سمت چپ، با ضربه تمام کننده ستاره فرانسوی به گل اول بازی تبدیل شد.


چند دقیقه مالاگا می توانست به گل تساوی برسد اما کاسیاس خوش شانس بود توپی که از بین پاهایش عبور کرد، وارد دروازه نشد. در 15 دقیقه پایانی رئالی ها دو موقعیت خوب را از دست دادند تا بازی در نیمه اول با همان یک گل به پایان برسد.
در نیمه دوم مالاگا نمایش بهتری نسبت به نیمه اول داشت و بارها دروازه رئال را تهدید کردند. البته شاگردان آنچلوتی هم به حملات شان ادامه دادند و اگر درخشش کامنی و بی دقتی ستاره های رئال نبود، بازی خیلی زودتر از دقیقه 83، 2-0 می شد.

نتیجه بازی رئال و مالاگا

باز هم این رونالدو بود که در متن حمله رئال قرار داشت و با یک پاس با ضربه سر، گرت بیل را روانه دروازه حریف کرد. ستاره ولزی این بار اشتباه نکرد و با یک ضربه محکم و غیرقابل مهار، گل دوم رئال را به ثمر رساند.
سه دقیقه بعد، ایسکو با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد تا رئال دقایق پایانی را با 10 نفر دنبال کند. سرانجام فشار تیم میزبان در دومین دقیقه از وقت های تلف شده به ثمر نشست و روکه سانتا کروز روی ارسال آرتور بوکا، دروازه کاسیاس را باز کرد. اما فرصتی برای تیم میزبان نبود تا بتوانند به گل تساوی برسند و ثانیه هایی بعد بازی با همان نتیجه 2-1 به پایان رسید.

 

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد