تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 رئال مادريد دقايقي پيش موفق شد با شکست 4-0 کروزآزول مکزيک، به فينال جام جهاني باشگاه ها راه يابد.



به گزارش "تک گل www.takgoal.com"، در شبی که رئال به بیست و یکمین برد متوالی خود دست یافت، موفق شد تا یک رکورد دیگر بارسلونا را نیز جابجا کند. رئال بیشترین تعداد گل در یک سال میلادی را در بین تمام تیم های اسپانیایی به ثمر رسانده است. کهکشانی ها در سال 2014، تاکنون موفق به زدن 176 گل شده اند.رکورد قبلی در اختیار بارسلونا بود که در سال 2012 موفق به زدن 175 گل شده بود.

رئال حالا منتظر مشخص شدن حریف فینال در بازی اوکلند سیتی و سن لورنزو است. کهکشانی ها اگر بتوانند 4 برد متوالی دیگر نیز کسب کنند، رکورد کوریتیبا را شکسته و نام خود را در کتاب رکوردهای گینس به ثبت خواهند رساند.



 رئال مادريد موفق شد با پيروزي پر گل 4-0 مقابل کروز آزول مکزيک، به فينال جام باشگاه‌هاي جهان صعود کند.

رئال مادرید موفق شد در دیداری نسبتا آسان، از سد حریف مکزیکی خود بگذرد و به فینال جام باشگاه‌های جهان صعود کند. نیمه ی اول این رئال بود که بازی را هجومی شروع کرد و در دقیقه 15 به گل اول رسید. روی خطا بر روی دنی کارواخال، تونی کروس پشت ضربه ی ایستگاهی ایستاد و سانتر دقیق هافبک آلمانی، روی سر راموس نشسته و وارد دروازه شد. بدین ترتیب رئال در همان ابتدا از حریف خود پیش افتاد. سپس این مکزیکی ها بودند که به خود آمدند و چندین حمله ی خطرناک به روی دروازه ی رئال ترتیب دادند که با واکنش های خوب کاسیاس و دفاع خوب په‌په و راموس روبرو شدند. سپس در دقیقه 36، بر خلاف جریان بازی، روی حرکت استثنایی کارواخال و دریبل چندین بازیکن و پاس دقیقش، بنزما در محوطه ی 6 قدم پا به توپ شد و مهاجم فرانسوی، گل دوم بازی را به ثمر رساند. اما طولی نکشید که آزول کروزی ها در یک حمله، با خطای راموس صاحب ضربه ی پنالتی شدند. هر چند که این ضربه ی پنالتی توسط خراردو تورادو زده شد و ایکر کاسیاس، کاپیتان رئال این توپ را مهار کرد و مانع گل خوردن تیمش شد.بازی در نیمه ی اول با نتیجه 2-0 به پایان رسید.

نیمه ی دوم را هم رئال بهتر شروع کرد و در دقیقه 50، روی پاس خوب رونالدو و ضربه ی تمام کننده ی بیل، به گل سوم خود رسید. در نیمه ی دوم رئال بر بازی تسلط پیدا کرد و موقعیت‌های فراوانی ایجاد کرد. در دقیقه 72 نیز روی حرکت رونالدو از سمت چپ و پاس خوب او به ایسکو، هافبک اسپانیایی با دریبل 3 بازیکن و یک ضربه ی دقیق، گل چهارم بازی را به ثمر رساند. تا اواخر بازی، رونالدو تلاش زیادی کرد که نام خود را در میان گلزنان به ثبت برساند که تلاشش بی فایده ماند. بدین ترتیب، رئال به فینال جام باشگاه‌های جهان صعود کرد و بیست و یکمین پیروزی پیاپی خود را رقم زد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد