تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

به گزارش تک گل ، شاگردان دیگو سیمئونه پنجشنبه شب در حالی به مصاف رئال مادرید می روند که دور رفت دیدار جام حذفی را 2 بر 0 پیروز شده اند.



اتلتیکو هفته گذشته در ویسنته کالدرون دو گل به رئال زد و نیمی از راه صعود به یک چهارم نهایی کوپا دل ری را طی کرد اما شکست ابتدای هفته این تیم در مقابل بارسا، این امیدواری را نزد رئالی ها به وجود آورده تا در بازی برگشت، بتوانند با جبران شکست دور رفت، به مرحله بعد صعود کنند.

دیگو سیمئونه در همین رابطه حرفهای جالبی زد:" ما می دانیم که نسبت به رئال و بارسا، تیم ضعیف تری هستیم. روزی که فکر کنیم از این دو قوی تر هستیم، به ما 4 گل خواهند زد. برای بازی برگشت مقابل رئال، یک ترکیب تکنیکی تر از بازی رفت به زمین می فرستم و در آن روز، رئال مجبور است به شیوه ما بازی کند تا برنده شود. ما می دانیم که رئال تیمی توقف ناپذیر است و چنانچه به شما یک گل بزند، برای زدن گل های بیشتر به شما حمله می کند. اگر آنها روزشان باشد و اراده کنند، می توانند به شما حتی 6 گل هم بزنند.خوردن 4 گل از تیمی مثل رئال نباید باعث عصبانی شدن ما شود."

 

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد